Gå til innhold

er jeg tykk

Anbefalte innlegg

Gjest fiskebolla
Skrevet

hei! jeg bare lurte på noe... veninna mi veier 45 kilo og jeg veier 50 og er 165 høy... hun sier at jeg er tykk å at hun ikke vil gå i skjørt samtidig med meg får da syns hun syndt på meg siden da ser jeg tykk ut i forhold til henne!! hun er lavere enn meg så det er jo ikke så rart at hun veier mindre!! burde jeg slanke meg litt?????

Skrevet

istedenfor å slanke deg så bør du vel reflektere litt over hva slags veninne du egentlig har? Hadde du sagt det samme til en veninne?

Skrevet

Nei, du er slettes ikke tykk med den vekta og den høyden.

Jeg er 166 og har til vanlig en vekt på 53-54 kg. Da er jeg altfor slank.

Veier nå 60 og har en mye finere og rundere fasong.

:)

Skrevet

Det høres ut som ei rar venninne! Hun er nok heller misunnelig på deg vil jeg tro. Du er absolutt ikke for tykk!

Skrevet

Dersom kroppen din inneholder over 30 liter luft så vil du nok virke tykk, men siden dette er fysisk umulig for et menneske så er du slett ikke tykk.

Du er ung og er dermed litt spinklere/mangler en del kvinnelige former, men med en bmi på 18 vil jeg heller kalle deg undervektig.

Venninna di har tydeligvis en spiseforstyrrelse, manglende selvtillig og et forskrudd syn på hva som er tykt. Ikke er hun en god venninne heller. Dropp henne jo før jo heller.

Hva pokker er det som feiler enkelte unge jenter? Tror dere gutter liker anorektiske jenter som ser mer ut som unge gutter enn kvinner/jenter? Hva får dere til å tro at 50 kg er tykt for en person på 1,65?

Gjest Enig med deg
Skrevet

Dersom kroppen din inneholder over 30 liter luft så vil du nok virke tykk, men siden dette er fysisk umulig for et menneske så er du slett ikke tykk.

Du er ung og er dermed litt spinklere/mangler en del kvinnelige former, men med en bmi på 18 vil jeg heller kalle deg undervektig.

Venninna di har tydeligvis en spiseforstyrrelse, manglende selvtillig og et forskrudd syn på hva som er tykt. Ikke er hun en god venninne heller. Dropp henne jo før jo heller.

Hva pokker er det som feiler enkelte unge jenter? Tror dere gutter liker anorektiske jenter som ser mer ut som unge gutter enn kvinner/jenter? Hva får dere til å tro at 50 kg er tykt for en person på 1,65?

Sikkert på grunn av at dem vil se ut som modellene som er i dagens samfunn...

Er enig med deg at det høres helt sprøtt ut...

Enkelte jenter burde heller bry seg om seg selv enn å være opptatt av at hva venninner synes om dem

skorpionfisken
Skrevet

Din venninne vil nok ikke vise seg i skjørt ved siden av deg fordi du da vil være mye flottere enn henne. En radmager jente i skjørt er ikke pent. Skal hun se normal ut med 45 kilo bør hun ikke være høyere enn 155 høy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...