Gå til innhold

Windows messenger kjører før MSN messenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan hindre dette? At messenger åpner før msn? Jeg vil at msn skal åpnes og brukes..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gå til kontrollpanelet og avinstallere det.

Nei, for jeg vil ha det på maskinen, hehe...

Skrevet

Nei, for jeg vil ha det på maskinen, hehe...

Gå til Verktøy-alternativer-generelt, der tar du bort haken på at Windows Messenger skal starte med Windows, på MSN passer du på at den er der.

Skrevet

Gå til Verktøy-alternativer-generelt, der tar du bort haken på at Windows Messenger skal starte med Windows, på MSN passer du på at den er der.

Den er ikke krysset av. Men alikevel starter den (i det skjulte) og derfor vil ikke msn logge seg på før jeg må manuellt gjøre det.. Irriterende

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Den er ikke krysset av. Men alikevel starter den (i det skjulte) og derfor vil ikke msn logge seg på før jeg må manuellt gjøre det.. Irriterende

hva skal du med windows messenger da? jeg hadde samme problem, og avinstallerte. Har aldri angret på det..

Skrevet

hva skal du med windows messenger da? jeg hadde samme problem, og avinstallerte. Har aldri angret på det..

Etter hva jeg husker så må du har WinMess. installert hvis du ønsker å bruke "Fjernhelp funksjonen" i WinXP. Jeg fjernet WinMess. og da sluttet "Fjernhjelp funksjonen" å funke. Jeg la inn WinMess. igjen og da begynte også WinMess. å fungere igjen.

Skrevet

Etter hva jeg husker så må du har WinMess. installert hvis du ønsker å bruke "Fjernhelp funksjonen" i WinXP. Jeg fjernet WinMess. og da sluttet "Fjernhjelp funksjonen" å funke. Jeg la inn WinMess. igjen og da begynte også WinMess. å fungere igjen.

I see. Takk. Jeg vet ikke hva fjernhjelpfunksjon er. En slags support-chat kanskje?

Skrevet

I see. Takk. Jeg vet ikke hva fjernhjelpfunksjon er. En slags support-chat kanskje?

Fjernhjelpfunksjonen fungerer slik at en av dine venner kan styre din PC fra sin PC, samtidig som du kan se hva din venn gjør :) Ganske kjekt hvis du vil hjelpe noen, eller ønsker hjelp fra noen.

Skrevet

Fjernhjelpfunksjonen fungerer slik at en av dine venner kan styre din PC fra sin PC, samtidig som du kan se hva din venn gjør :) Ganske kjekt hvis du vil hjelpe noen, eller ønsker hjelp fra noen.

Så han får liskom hele navlestrengen fra min harddisk, da? Og kan lete etter feil og greier og greier. Ja da vet jeg det i tilfelle jeg trenger det noen gang. Da får jeg installere W Mess. da.

Så lærte jeg noe nytt idag også :)

Skrevet

Så han får liskom hele navlestrengen fra min harddisk, da? Og kan lete etter feil og greier og greier. Ja da vet jeg det i tilfelle jeg trenger det noen gang. Da får jeg installere W Mess. da.

Så lærte jeg noe nytt idag også :)

Jepp, helt riktig. Han får liksom hele navlestrengen fra din PC :) og kan på den måten se etter feil, vise deg hvordan programmer fungerer, etc. Det finnes også annet "snacks" som en "tegneblokk" der dere begge kan tegne på :-) - Sikkert mest for gøy, men kan sikkert brukes til noe fornuftig også :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Du kan gå til kontrollpanelet og avinstallere det.

Ikke smart å fjerne programmet fra pcn, for XP bruker noen av de samme driverne som Windows Messenger gjør. Jeg hadde samme problemet selv, og fikk streng beskjed av "eksperten" om at jeg ikke måtte finne på å avinstallere det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...