Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags virkning gir snus dere?

Jeg prøvde første gang igår og fikk en deilig følelse. Jeg ble så glad og glemte det vonde. Hadde den i munnen i 1 time og det er noe av det beste som har skjedd meg. Rusen var så digg!

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

26

• ShitDiddelyDo

13

• MsSophie

4

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

RUS av snus? Riktignok er det vanlig å bli svimmel, kvalm etc. når man ikke er vant til det. Men noen behagelig rus har jeg aldri hørt noen som har fått. Det er jo ganske enkelt nikotin, som tas mer direkte opp i blodet enn røyk, som går innom lungene.

"........................."

Skrevet

RUS?

Jeg har aldri fått noen rus av snus.

får man dårligere kondisjon hvis man snuser?

trener mye kondisjonstrening selv

Skrevet

I forhold til røyk så har det visst mindre effekt på kondisjonen. Men det er jo nikotin som går i blodet, og det er sikkert en viss grad av nedsatt oksygenopptaksevne i snusing også. (uten at jeg skal påstå noe sikkert)

".........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Hadde den i munnen i 1 time og det er noe av det beste som har skjedd meg."

Det høres ut som om du vanligvis lever et spennende liv.

Stå på videre!

Annonse

Skrevet

Jeg aner ikke. Jeg har akkurat sluttet å røyke og det hender jeg tar en snus i steden.

Det er lenge til jeg skal måle kondisen og oksygenopptaket mitt igjen så jeg kan kanskje svare on 8-9 mnd :o)

Skrevet

Gud hjelpe, hvis du blir så høy av vanlig snus, er du neppe særlig vant til rusmidler?

Gjest Huttifnatten
Skrevet

Jeg snuser, men jeg har aldri fått noen "rus" av det. Jeg syns dermot at det er avslappende å legge inn snus etter en lang dag på jobb :)

De fleste som prøver det for første gang syns vel at det svir i tannkjøttet, at man blir uggen i magen, svimmel og litt kvalm...Kanskje det var det du mente med rus? :)

Skrevet

Jeg snuser, men jeg har aldri fått noen "rus" av det. Jeg syns dermot at det er avslappende å legge inn snus etter en lang dag på jobb :)

De fleste som prøver det for første gang syns vel at det svir i tannkjøttet, at man blir uggen i magen, svimmel og litt kvalm...Kanskje det var det du mente med rus? :)

Jeg må ha vært godt innrøyka første gangen jeg prøvde.

Men det var en "damesnus" da, med lakrissmak. Sånne fæle, svære som mannfolka baker sjøl, er ikke godt.

Skrevet

Men det var en "damesnus" da, med lakrissmak. Sånne fæle, svære som mannfolka baker sjøl, er ikke godt.

Kjeringsnus mener du vel.

*Dukker, men smiler sukkersøtt og avvæpnende*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du blir jo uansett ikke svimmel av snus. Ikke med mindre du er skikkelig kjærring! :)

Skrevet

Kjeringsnus mener du vel.

*Dukker, men smiler sukkersøtt og avvæpnende*

Du slipper å dukke :o)

Annonse

Skrevet

Du blir jo uansett ikke svimmel av snus. Ikke med mindre du er skikkelig kjærring! :)

Men nå har jo frosken, Babette og jeg avgjort at jeg ikke er kjerring da *smiler av lykke og koser meg med en snus*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men nå har jo frosken, Babette og jeg avgjort at jeg ikke er kjerring da *smiler av lykke og koser meg med en snus*

Snuser du?

Det er ikke rart du er singel! :)

Skrevet

Snuser du?

Det er ikke rart du er singel! :)

Jeg hadde nok ikke snusa hvis jeg skulle på date nei. Snuser bare litt mens jeg sitter her alene på dataen jeg.

Det er bare litt og jeg har stoppet å røyke i to mnd i dag. Nemlig. Så jeg synes jeg er kjempeflink.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde nok ikke snusa hvis jeg skulle på date nei. Snuser bare litt mens jeg sitter her alene på dataen jeg.

Det er bare litt og jeg har stoppet å røyke i to mnd i dag. Nemlig. Så jeg synes jeg er kjempeflink.

Har du ikke røyka på 2 måneder?

Wow! Gratulerer. Jeg hadde aldri trodd du skulle holde.:)

Neida, bare snus, du. Det er langt bedre enn røyk, i hvert fall så lenge det ikke tyter ut i alle retninger.

Bruk poser! :)

Skrevet

Har du ikke røyka på 2 måneder?

Wow! Gratulerer. Jeg hadde aldri trodd du skulle holde.:)

Neida, bare snus, du. Det er langt bedre enn røyk, i hvert fall så lenge det ikke tyter ut i alle retninger.

Bruk poser! :)

Takk, du er ikke den eneste som tvilte på det :o)

Jeg bruker poser med lakrissmak. Riktig damegreier altså ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk, du er ikke den eneste som tvilte på det :o)

Jeg bruker poser med lakrissmak. Riktig damegreier altså ;o)

Jeg har ikke røyket i edru tilstand siden tidlig i vår. Og jeg drikker sjelden for tiden så jeg røyker nesten aldri.

Det var intet problem.

Men til helgen skal jeg kose meg med øl og røyk. :)

Skrevet

Jeg har ikke røyket i edru tilstand siden tidlig i vår. Og jeg drikker sjelden for tiden så jeg røyker nesten aldri.

Det var intet problem.

Men til helgen skal jeg kose meg med øl og røyk. :)

Du drikker jo snart like sjelden som meg :o) Og de gangene jeg har vært ute så har jeg ikke røyka for det har vært så pes å komme inn.

Men jeg har sneket meg til en sigarett på utecafe med venninna mi da. Men det er ikke mange. Og skikkelig kos.

Så da må du kose deg i helga.

Så du forresten på tv idag at ordføreren i Kragerø oppfordret folk til å drite i røykeloven. Utelivet var nesten lagt brakk der nede og det er det faktisk her på Grünerløkka også. Folk sitter ute og fryser og går hjem når uteserveringen stenger. Men nå er det ullpledd alle steder og varmelamper noen steder også. Men likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...