Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Hehe... I følge Anita A. S. så er man visst i en dyp depresjon om man onanerer også. Det aner meg at det finnes en hel del deprimerte mennesker i dette landet:D

Jeg kommer nok aldri til å bli noen innbitt krf'er!!

God natt. Håper du ikke får mareritt om Anita eller Valgerd :)

Vel, hvis jeg drømmer om Anita eller Valgerd så er det i hvert fall ingen fare for at jeg kommer til å synde ved å onanere med det første.

Sov godt! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161316-snus/page/4/#findComment-1043652
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

26

• ShitDiddelyDo

13

• MsSophie

4

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Selv setter jeg heller på Dimmu Borgir med For All Tid og banger til deres sataniske vers, men jeg drikker øl og pønsker ut hva slags perverse ting jeg skal gjøre neste gang jeg puler.

Så jeg er visst per krf-definisjon en synder. Men jeg liker det.

:)

Men da havner du i helvete sammen med alle oss andre syndere. Tenk om du havnet i himmelen sammen med bondevik, valgjer og paven, det hadde blitt kjedelig Da er det mye mer hyggelig å møte kjente i helvete.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161316-snus/page/4/#findComment-1043654
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...