Lurveline Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Det skal hjelpe med et brennende stearinlys ved siden av seg. Prøv! Om ikke annet er det hyggelig! Ja, hvor hyggelig kan det bli, med øyne så fulle av tårer at man ikke kan se land for seg?;o) 0 Siter
leda Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Når jeg skal kutte opp så mye løk, legger jeg dem i fryseren i 15 minutter før jeg begynner. Da fryser visstnok "gråtestoffet" - Det virker i hvert fall. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Jo, er visst derfor: http://www.forskning.no/Artikler/2002/oktober/1033121650.75 Jeg kjenner ingenting, jeg bruker kontanktlinser. Jeg kjenner heller ingenting. Så det er derfor altså, jeg bruker også kontaktlinser. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Når jeg skal kutte opp så mye løk, legger jeg dem i fryseren i 15 minutter før jeg begynner. Da fryser visstnok "gråtestoffet" - Det virker i hvert fall. Tusen takk for mange fine tips. Jeg har ikke linser, men lesebriller. Ellers veldig stor respons på innlegget så nå regner jeg med at det blir bedre og skrelle løk. Bor ikke på Karl Johan *smil*, men inntil marka, så den muligheten med å stå utendørs er absolutt tilstede......! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.