Rubia Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Er det ikke forferdelig dafft her inne i dag da? Driver alle med noe fornuftig eller...kan jo ikke være webbis feil detta el? Hvordan DOL er blitt mener jeg... Har tittet innom i hele dag, men det skjer så lite... Hva driver dere med? ( selv sitter jeg på kurs og tar datakortet ) ... 0 Siter
@bbbb Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg kjeeeeeeder meg på jobb... Venter på litt action jeg også) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg er her jeg. Har en skikkelig daffedag idag, så jeg gjør ikke annet enn og surfe og dole.. :-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Egentlig har jeg ikke tid til å være her, men tok en liten pause ;o) 0 Siter
Rubia Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Jeg er her jeg. Har en skikkelig daffedag idag, så jeg gjør ikke annet enn og surfe og dole.. :-) Har vært på nettet hele dagen jeg og, siden før 09.00 Nå er jeg kjei og lei...men klarer jeg å åpne boka og gjøre noe fornuftig da...? Nope... 0 Siter
Rubia Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Jeg kjeeeeeeder meg på jobb... Venter på litt action jeg også) Håper ikke folk faller fra pga. designet da iallfall... De er vel for glade i oss til det...eller... 0 Siter
Rubia Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Egentlig har jeg ikke tid til å være her, men tok en liten pause ;o) Mange med dårlig tid i dag, kanskje... 100 nyeste er rød, rød, rød...kommer jo ikke no nytt nesten jo... 0 Siter
@bbbb Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Håper ikke folk faller fra pga. designet da iallfall... De er vel for glade i oss til det...eller... Synes designet er greit nok, jeg:-) Må liksom bare "skjønne" det først... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har vært ute på en jobb. Nå sitter jeg på hjemmekontoret mitt igjen. 0 Siter
Moraki Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg tror det er fordi denne nye siden er så ufattelig utydelig og irriterende å bruke at folk rett og slett ikke orker.. 0 Siter
fresja Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Tror ikke jeg har åpnet internet i dag... Forsov meg, og måtte begynne å jobbe før jakka var av og brillene av. Arbeidet måtte være ferdig i dag. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har ikke vært her, fordi jeg har vært i svømmehallen med datteren min tidligere idag. Etterpå har vi lekt og drevet med formingsting...skikkelige høstsysler nå titter jeg bare som snarest innom, før jeg drar på magedanskurs. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.