Gjest Ikke fornøyd Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Hei. Må bare få sagt at denne siden var helt forferdelig nå. Hva har de gjort? Dette var lite brukervennlig. Dette er siste gangen jeg bruker denne siden. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Ja, den er litt sånn, ehm, dårlig.. Siden er skikkelig stygg. Rotete, urolig i bruken av flater/farger. Trang i tekstdelen. Hva verre er: jeg får vondt i øynene når jeg er på DOL nå. Så jeg trekker meg nok snart om det ikke skjer noe. Dumt og trist. Og leit for meg, som skal venne meg av med hele DOL. Men jeg begriper ikke at den er blitt så stygg? Det er da et profft nettsted? Slik ser det ikke ut nå. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Siden er skikkelig stygg. Rotete, urolig i bruken av flater/farger. Trang i tekstdelen. Hva verre er: jeg får vondt i øynene når jeg er på DOL nå. Så jeg trekker meg nok snart om det ikke skjer noe. Dumt og trist. Og leit for meg, som skal venne meg av med hele DOL. Men jeg begriper ikke at den er blitt så stygg? Det er da et profft nettsted? Slik ser det ikke ut nå. Ser j#vli kommersiell ut.... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Ser j#vli kommersiell ut.... At øynene vrenger seg på meg omtrent, kommer bl.a. av at det er for store kontraster her: det lysende hvite, det sterkt gule og det knall røde står og hopper mot hverandre, omtrent. Synd det ikke er et forum for optikk her, så kunne en øyelege fått sagt sitt... (Jeg har temmelig normalt syn, litt nærsynt, litt skeivhet). 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 At øynene vrenger seg på meg omtrent, kommer bl.a. av at det er for store kontraster her: det lysende hvite, det sterkt gule og det knall røde står og hopper mot hverandre, omtrent. Synd det ikke er et forum for optikk her, så kunne en øyelege fått sagt sitt... (Jeg har temmelig normalt syn, litt nærsynt, litt skeivhet). ....får samme følelse hvis jeg så mye som tar i et 'Se&Hør'.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.