Dorthe Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelige/article889716.ece Jeg gleder meg sannelig til at alle som skal på slottet må gå dit isteden for å kjøre. Synes dere ikke at dere ser alle stortingsrepresentantene spasere opp til Slottet når det skal være møter? Eller kongen spasere ned til Stortinget sammen med krompen? 0 Siter
Prozak Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Ja, det blir tider det :-) "........................." 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Enig Dorthe, det skulle vært gøy å følge med på. Men slike har vel unntak fra alle regler tenker jeg. Til Webbis. Dette innlegget fra Dorthe, med link, er et typisk innlegg hvor vi må skrolle oss i hjel bortover hver enkelt linje for å få lest det. Mere plass i bredden, eller mulighet for å øke vinduene selv. Vær så snill, vi skal være så snille så om du får det til..... Dessuten har jeg skrevet så mye nå at jeg må skrolle meg ned for å trykke på send innlegg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.