Gå til innhold

Bursdagsgave til kjæreste..

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130
Skrevet

Huff, kjæresten har bursdag på mandag, og jeg har store vanskeligheter med å finne noe jeg kan kjøpe til han.. Han blir 19, og det eneste han har nevnt at han ønsker seg er en bil, noe han selvfølgelig ikke får av meg, i og med at jeg har tenkt å bruke mellom 100-500 kr ;)

Har forestlått klær, noe spennende vi kan gjøre som å gå ut og spise osv, men han er ganske barnslig og vil ha "harde pakker".. Noen som har noen forslag til en litt "barnslig" gutt, som har "alt?" ;)

Henriette1365380130
Skrevet

Han ønsker seg forresten ikke cd'r eller filmer heller.. :/

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Et tøft belte? Det er mer 'hard pakke' enn slips og sokker iallfall.

litt, jaffall....

skorpionfisken
Skrevet

Vet du hvilken bil han ønsker seg? Dra til merkeverkstedet og kjøp en liten dippedutt.

De har utrolig mye småting med merket på.

Lips1365380508
Skrevet

Kjøp flere småting, du vet han trenger, eller ting man ikke ka få nok av. Det MÅ vel være et eller annet han trenger? Så blir det flere småting, og flere "harde" pakker. ;)

Kjøpte flere småting til kjæresten min jeg. Han trengte alle, og ble kjempeglad;)

Skrevet

Han ønsker seg forresten ikke cd'r eller filmer heller.. :/

dataspill da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...