Gå til innhold

Til Kreta i oktober\november

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ned å besøke familien min i oktober eller november. Det er på Kreta. Kan enten lande i Chania eller Rethimno, det er greit å komme seg frem fra begge stedene med buss. problemet mitt er at jeg har sjekket de fleste resiseselskaper på nett, men de har jo ikke reiser dit nå. Jeg skal bare ha flybillett for en uke, har jo bosted selv. Så jeg kunne fly fra Sverige men det blir veldig mye mas synes jeg. Noen som vet hvor jeg kan henvende meg, eller som har tips? Søkte også på restplass.no men da var det jo 3-4 mellomlandinger og veldig dyre priser.

Tips? :~-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...