Gå til innhold

Til dem som husker meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har vært her inne nå. Hørt det var kommet ny layout og måtte sjekke...uvant.

Noen her treffer jeg jo andre steder, men andre er det lenge siden jeg har "snakket" med.

Jeg har det ivertfall kjempebra - minker og trives *lol*

Hilsen fra 5barnsmor eller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 barns mamma ?? imponerende !

He,he...ja det har jeg hørt før :-)

Jeg har fire gutter på 6,7,8 og 9år og en jente på 3. Alle med samme mann som jeg har vært gift med i 10år i år....

Gjest et kjempebra tips!!!!!
Skrevet

He,he...ja det har jeg hørt før :-)

Jeg har fire gutter på 6,7,8 og 9år og en jente på 3. Alle med samme mann som jeg har vært gift med i 10år i år....

Pølse!!!!!!! de som er vegetarianere kan plukke dem ut!!!!!

Skrevet

Det svaret skulle sikkert inn i tråden om grønnsaksuppe :-))

Skrevet

Heeeeeei !!!! :-D

Tenkte på deg for berre eit par dagar sidan, faktisk!

Kva gjer du på no, da? Og du heng vel rundt på andre fora saman med alle dei andre eg saknar frå "gamle dager", tenker eg... På hemmeleg stad!

Kjempekjekt å sjå deg igjen, kjem du ikkje tilbake?

God helsing,

Skrevet

Dette svaret skulle sikkert til meg.

Nei, broren min er så kresen,at da hadde han nok ikke spist suppa.

Smitter jo over i suppa.

Ellers pleier jeg ha i sånn kjøttboller fra boks, når det er bare oss selv som skal spise.

Skrevet

Heeeeeei !!!! :-D

Tenkte på deg for berre eit par dagar sidan, faktisk!

Kva gjer du på no, da? Og du heng vel rundt på andre fora saman med alle dei andre eg saknar frå "gamle dager", tenker eg... På hemmeleg stad!

Kjempekjekt å sjå deg igjen, kjem du ikkje tilbake?

God helsing,

Hei

Så kjekt at du husker meg, du er en av dem jeg husker best - vi har hatt mang en artig samtale :-)

Jeg er på Ragla sitt forum jeg, skriv en tråd å se om du får respons davel...

Det er mye mere intimt synes jeg enn å være her - det er så upersonlig nå med så masse folk og ukjente nick. Dessuten orker jeg ikke all kranglingen.

Ellers har jeg det supert. Koser meg med mine fem skjønne. De fire guttene er begynt på skole alle sammen, så jeg koser meg med vesla som blir tre i desember...

Du da???

klems fra

Skrevet

Hei

Så kjekt at du husker meg, du er en av dem jeg husker best - vi har hatt mang en artig samtale :-)

Jeg er på Ragla sitt forum jeg, skriv en tråd å se om du får respons davel...

Det er mye mere intimt synes jeg enn å være her - det er så upersonlig nå med så masse folk og ukjente nick. Dessuten orker jeg ikke all kranglingen.

Ellers har jeg det supert. Koser meg med mine fem skjønne. De fire guttene er begynt på skole alle sammen, så jeg koser meg med vesla som blir tre i desember...

Du da???

klems fra

Hei igjen :)

Ragla sitt forum? Det trur eg ikkje eg kjenner til... Ellers er det jo kjekt å utforske nye fora, bli kjend med nye menneske (eller treffe igjen gamle kjende) og diskutere i omgjengelege former.

Vi har det stort sett bra, tida går jo så fort, så dei er 4 1/2 og 2 alt, småttisane, og T for tredjemann er om 5 veker. Spennande, så klart, men også slitsomt ettersom eg er fulltidsstudent og må vere det etter fødselen også :-(((((

Grur meg litt til det. Ville mykje heller vore heime og tatt det med ro og kosa med babyen, slik eg kunne med dei første englebarna. Nåja. Sånn er det no.

Skrevet

Hei igjen :)

Ragla sitt forum? Det trur eg ikkje eg kjenner til... Ellers er det jo kjekt å utforske nye fora, bli kjend med nye menneske (eller treffe igjen gamle kjende) og diskutere i omgjengelege former.

Vi har det stort sett bra, tida går jo så fort, så dei er 4 1/2 og 2 alt, småttisane, og T for tredjemann er om 5 veker. Spennande, så klart, men også slitsomt ettersom eg er fulltidsstudent og må vere det etter fødselen også :-(((((

Grur meg litt til det. Ville mykje heller vore heime og tatt det med ro og kosa med babyen, slik eg kunne med dei første englebarna. Nåja. Sånn er det no.

Hva studerer du? Jeg begynner på høyskolen høsten 2006 på øknomoisk/administrativ linje med fordypning i regnskap. Da har jeg bachelorgrad etter tre år og er autorisert regn.sk.fører etter to år praksis. Grei utdanning på kort tid. Både godt betalt og relativt lett å få jobb. Alle typer firma har jo både regnskap, økonomi og administrajon he,he...

Det blir nok litt slitsomt med baby sammen med studier, men det er utrolig hva som går når man går inn for det...

Lykke til ivertfall, med både baby og studier

klems

Skrevet

Hva studerer du? Jeg begynner på høyskolen høsten 2006 på øknomoisk/administrativ linje med fordypning i regnskap. Da har jeg bachelorgrad etter tre år og er autorisert regn.sk.fører etter to år praksis. Grei utdanning på kort tid. Både godt betalt og relativt lett å få jobb. Alle typer firma har jo både regnskap, økonomi og administrajon he,he...

Det blir nok litt slitsomt med baby sammen med studier, men det er utrolig hva som går når man går inn for det...

Lykke til ivertfall, med både baby og studier

klems

Bibliotekar :-D

Jobbar veks ikkje på trær, akkurat, og godt betalt kan vel ingen påstå at det er, men... Jaja... LOL!

Lykke til med framtidige studiar du også da :)

Håpar vi ses igjen på nettet einkvan stad.

Skrevet

Bibliotekar :-D

Jobbar veks ikkje på trær, akkurat, og godt betalt kan vel ingen påstå at det er, men... Jaja... LOL!

Lykke til med framtidige studiar du også da :)

Håpar vi ses igjen på nettet einkvan stad.

Da beundrer jeg deg, jeg synes det virker som et meget krevende yrke egentlig. Eller kansje bare for meg som synes de kan svare på alt når jeg spør he,he...

Joda, jeg stikker innom her jeg. Du kan jo se på bataljonen.com om du synes det er noe....

Jeg har inntrykk av at det har vært noen intriger rundtom i den tiden jeg hadde "pause" så jeg vet jo ikke om du har fått noen "uvenner" i den tiden heller....men du kan jo se....det er der jeg bruker mest tid. Lite intimt og blottet for krangel og flisespikkeri...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...