Gå til innhold

Julesammenkomst med faglig innhold - HJELP! ;)

Anbefalte innlegg

Høne I Frikassè
Skrevet

Jeg har fått det ærefulle oppdraget å arrangere en julelunch.

*Det er ca 70 personer. *Administrativt personell.

*Det skal være heldags - klokken 09:00 til 15:00.

*Det skal være lunch/bespisning av noe slag

*"faglig" innhold.

Siden det skal være mat, må vi ha noe faglig innhold også.

Jeg står fritt til å velge - jeg skal komme med forslag.

Dette er første gang jeg gjør for så mange. Julebord til 30-40 har gått ok, men nå er jeg nervøs.

Jeg har tenkt på kanskje at man skulle leie en skikkelig proff foredragsholder som har fokus på motivasjon. Altså, en motivasjons-dude. Gjerne kombinert med "stand-up-komikk".

Dette er personer som jobber på sykehus.

Noen som har noen gode forslag om hva vi kan gjøre? Vi MÅ ikke være her på "huset", vi kan godt gjøre noe utenfor - noe som inkluderer alle slik at det blir sosialt og hyggelig og en glede i hverdagen.

Kom med forslag - jeg utfordrer dere!

Takk for oppmerksomheten.

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Gjest en god latter...
Skrevet

Hva med humor i hverdagen? Hva med å invitere en av de mange som holder såkalt "latterkurs". Humor er jo bra for helsen, så dere kan ha både foredrag om dette, og praktiske øvelser.

Høne I Frikassè
Skrevet

Hvilken by gjelder det?

Lillestrøm/Oslo gjelder det.

Gjest tjohooo
Skrevet

Lillestrøm/Oslo gjelder det.

Da ble det verre, vet av et par geniale steder i trondheim og bergen hvor man kan arrangere diverse for større lag, men ikke i oslo...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...