Gå til innhold

kjæreste-spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest lasse-liten
Skrevet

Hva tenker dere om dette:

kjæreste som hele tiden spør om motparten synes den og den er pen, hva motparten synes er sexy, hva drømmedama er etc....?

Og som ikke liker at man drar på turer/fester/arrangement alene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente 21 nylig
Skrevet

Henne hadde jeg forlatt. Hun er ikke klar for et forhold. Først må hun bli sikker på seg selv.

Skrevet

En som er fryktelig usikker på seg selv, antagelig veldig sjalu, og sikkert slitsomt å være kjæreste med.

Men det kommer jo an på hvordan man spør. At jeg spør kjæresten min om han syns ei dame på tv er pen er noe helt annet enn at venninna mi spør hennes kjæreste. Jeg spør fordi jeg syns dama er pen og fordi jeg er nysgjerrig på om jeg og sambo har lik smak innen damer, og venninna mi spør for å få noe å krangle om, noe å være sjalu for, furte over og dra opp igjen 20 ganger de neste 3 åra.

Skrevet

Høres ut som en med dårlig selvtillitt, som trenger bekreftelse på at hun er "drømmesama" for deg...

En som er livredd for at du skal rote med noen andre på fest, eller synes andre jenter er sexy/pene. Ergo en sjulu person som hele tiden vil ha kontroll på kjæresten.. Ikke vil slippe taket, og har vanskelig for å stole på at partneren er trofast...

Med henne kan du se for deg et slitsomt forhold med..

Skrevet

Jeg tenker at vedkommende er dønn usikker på seg selv - og at den typen behov for bekreftelser er veldig slitsomt.

Gjest tjohooo
Skrevet

En jente som er veldig usikker på deg. Rundt 20. Trenger ikke være fordi hun er helt håpløs, men fordi du ikke er den rette for henne.

Skrevet

Jeg blir litt oppgitt over at usikkerhet o.l. ofte slås hardt og brutalt ned på. Kanskje ikke såååå hardt i denne tråden, men jevnt over responderer folk utrolig negativt.

Er det virkelig en så skrekkelig synd å være usikker på seg selv og andre?

Hvis dette er jenta di og du vil være sammen med henne, synes jeg du kan spandere tid og oppmerksomhet på å forklare henne hva og hvorfor det og det evt oppleves sånn og slik for deg - og at hun ikke har noe å frykte når det gjelder det og det, at du er en vanlig fyr med venner og interesser, at hun er den du vil ha, den du liker best, den du elsker, den vakreste osvosv... (fyll inn selv)...

Lykke til med kjærligheten :)

Gjest lasse-liten
Skrevet

Jeg blir litt oppgitt over at usikkerhet o.l. ofte slås hardt og brutalt ned på. Kanskje ikke såååå hardt i denne tråden, men jevnt over responderer folk utrolig negativt.

Hvis dette er jenta di og du vil være sammen med henne, synes jeg du kan spandere tid og oppmerksomhet på å forklare henne hva og hvorfor det og det evt oppleves sånn og slik for deg - og at hun ikke har noe å frykte når det gjelder det og det, at du er en vanlig fyr med venner og interesser, at hun er den du vil ha, den du liker best, den du elsker, den vakreste osvosv... (fyll inn selv)...

Takk! :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Vel og merke hvis du, lasse-liten, virkelig ER til å stole på. Å bruke masse tid og krefter på å forsøke å gjøre henne trygg hvis du lett kan komme til å bryte alt du har lovt - selv om du gjerne vil holde på henne, er ikke så veldig smart akkurat. Og da mener jeg ikke først og fremst at DU er den som taper på det.

Gjest lasse-liten
Skrevet

Jeg tenker at vedkommende er dønn usikker på seg selv - og at den typen behov for bekreftelser er veldig slitsomt.

Hvorfor usikker på seg selv? -er vel heller usikker på -meg-...?!

Gjest lasse-liten
Skrevet

Stusser på at du bruker ordet "motparten".

??

Gjest motparten?
Skrevet

??

Er du og kjæresten motparter?

Stusser også på at du ikke skjønte spørsmålet.

Gjest lasse-liten
Skrevet

Er du og kjæresten motparter?

Stusser også på at du ikke skjønte spørsmålet.

Jeg skjønte spørsmålet, men spørsmålstegnet var fordi jeg lurte på hvorfor du stusset.

Det var kanskje feil å bruke ordet motpart, men mente det ikke bokstavelig. Partnere kan jo være motparter hvis det er konflikt..

Skrevet

Vel og merke hvis du, lasse-liten, virkelig ER til å stole på. Å bruke masse tid og krefter på å forsøke å gjøre henne trygg hvis du lett kan komme til å bryte alt du har lovt - selv om du gjerne vil holde på henne, er ikke så veldig smart akkurat. Og da mener jeg ikke først og fremst at DU er den som taper på det.

Masse tid og krefter... kanskje man bør være såpass ydmyk at man bruker _noe_ tid og krefter på ting kjærester lurer på...

Skrevet

Jeg skjønte spørsmålet, men spørsmålstegnet var fordi jeg lurte på hvorfor du stusset.

Det var kanskje feil å bruke ordet motpart, men mente det ikke bokstavelig. Partnere kan jo være motparter hvis det er konflikt..

Det er det som ofte skjer med dere som er så ung, dere betrakter kjæresten som motpart, dere krangler om små bagateller og tror det hele er et spill det gjelder å vinne.

Skrevet

Hvorfor usikker på seg selv? -er vel heller usikker på -meg-...?!

Nei, sånne ting bunner i at vedkommende mangler selvtillit og egen trygghet. Garantert.

Gjest lasse-liten
Skrevet

Nei, sånne ting bunner i at vedkommende mangler selvtillit og egen trygghet. Garantert.

Hva kommer dårlig selvtillit av da? (Så mangt selvfølgelig men...). Hun er både vakker, flott, populær og flink.......?

Gjest lasse-liten
Skrevet

Det er det som ofte skjer med dere som er så ung, dere betrakter kjæresten som motpart, dere krangler om små bagateller og tror det hele er et spill det gjelder å vinne.

Hvordan vet du at jeg er ung?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...