Gå til innhold

Til dere synske

Anbefalte innlegg

Gjest Leter fortvilt
Skrevet

Kan noen fortelle meg: Hvor ligger passet mitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger i den veska/bagen du brukte sist du var ute og reiste.

Skrevet

I lomme på kofferten du brukte sist du var på tur.

I en jakke du ikke har brukt siden du var på tur sist.

Eller som jeg pleier med mye, lagt det på ett veldig lurt sted, som ikke var så lurt likevel, da du ikke har peil på hvor det lure stedet var;o)

Skrevet

Det ligger i den praktiske esken hvor du har lagt alle slike viktige ting: dåpsattest, vitnemål, andre attester, lånepapirer...

Eller så har du rotet det bort! =)

Gjest Leter fortvilt
Skrevet

Det ligger i den praktiske esken hvor du har lagt alle slike viktige ting: dåpsattest, vitnemål, andre attester, lånepapirer...

Eller så har du rotet det bort! =)

Ja, det ligger nok i den esken, mest sannsynlig. Men: jeg kan ikke finne den esken etter flyttingen!

Skrevet

I den "veska" du henger rundt halsen og bærer verdisaker i når du er på ferie?

Der fant jeg igjen mitt, etter å ha letet i lange tider.

Skrevet

Ja, det ligger nok i den esken, mest sannsynlig. Men: jeg kan ikke finne den esken etter flyttingen!

Du har stuet den esken inn under trappen til kjelleren. Det ser jeg helt tydelig for mitt indre blikk...

fei1365380229
Skrevet

En eller annen illegal innvandrer har det nå :)

Skrevet

Esken står innerst i garderobeskapet.

Skrevet

Esken står innerst i garderobeskapet.

I pappesken med ymse som står til venstre i kjellerboden.

Gjest fellesareal
Skrevet

Du har stuet den esken inn under trappen til kjelleren. Det ser jeg helt tydelig for mitt indre blikk...

he he under trappen står det bare barnevogner. Har ingen egen trapp, bor i blokk! :-)

Skrevet

he he under trappen står det bare barnevogner. Har ingen egen trapp, bor i blokk! :-)

Da var det nok esken i nabohuset ditt(?) som sendte meg så sterke vibrasjoner... (Eh, eller min egen eske under trappen min) ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...