Gjest Ixus 430 Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har nettopp kjøpt Canon Ixus 430, med 4 mp. Den er jeg fornøyd med! Vurderte lenge å kjøpe ixus i. Den har ikke "tittehullet" så derfor blir det vanskelig å ta bilder i sola.. Den har heller ikke ordentlig zoom. Sjekk dinside.no, der er det mange tester. 0 Siter
Gjest Stoler på se og hør og rykter Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Alle kameraene i prisklase 3-5000,- tar glimrende bilder. Men ingen har så genialt redigeringsprogram som HP http://www.digitalcamera-hq.com/hp-photosmart-945-reviews.html Men dette har jeg vel skrevet før. Jeg for min del har bare hørt dårlige rykter om hp digital kameraer. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Ja det er stort, men har kameraet du valgte like stor zoom? Nei, så stor zoom har det ikke. I grunnen er det sjelden at zoomen brukes. 0 Siter
Speak Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 For å bøte litt på dette bør du trykke ned utløserknappen (halvt ned) slik at kameraet starter fokus så snart du har objektet i søkeren. Og så snart søkeren viser grønt fyrer du. En av familiemedlemmene har et slikt - og jeg har prøvd det fra tid til annen. Joda, jeg gjør det. Fungerer i de fleste tilfeller:-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Joda, jeg gjør det. Fungerer i de fleste tilfeller:-) Men kan vel ikke "alt":-) Og den geniale oppskarpingsfungsjonen (unsharp masking) jeg syns den kamerapakken var bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.