Gå til innhold

Rart !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifgøle en udnerøkslese ved Cmarbigde Uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd, retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan ftotsart lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev, men odret i sin hleeht. Mrekleig, ikke snat?

Ha en gdo hleg!

Skrevet

Kanskje har du/de rett... jeg leste iallefall det du skrev på rams jeg ;)

Skrevet

Ne nnt rrt: Dt r mr nfrmsjn knsnntr nn vklr. Br s hr:

ee e uoåei.

fei1365380229
Skrevet

ee e uoåei.

Var det meningen her at vi skulle lage ord av bokstavene du hadde skriblet ned?

Helt uleselig ihvertfall, men det var vel meningen :)

mil1365380270
Skrevet

ee e uoåei.

Den var litt verre.

Helt til jeg skjønte at vokalene manglet ;-)

Skrevet

Den var litt verre.

Helt til jeg skjønte at vokalene manglet ;-)

Bra jobba :)

Skrevet

Var det meningen her at vi skulle lage ord av bokstavene du hadde skriblet ned?

Helt uleselig ihvertfall, men det var vel meningen :)

Nei, det er ikke _helt_ uleselig, hvis du tar deg litt tid...

fei1365380229
Skrevet

Nei, det er ikke _helt_ uleselig, hvis du tar deg litt tid...

Jeg finner ut av noen av ordene, men klarer ikke alle altså, men så har jeg ikke så god tid da :)

Du kommer vel med fasiten etterhvert?

skorpionfisken
Skrevet

ee e uoåei.

Tok litt tid, men jeg forsto faktisk alt. Det første ordet Ne, burde kanskje bare vært N?

Skrevet

Jeg finner ut av noen av ordene, men klarer ikke alle altså, men så har jeg ikke så god tid da :)

Du kommer vel med fasiten etterhvert?

'Noe annet rart: Det er mer informasjon i konsonanter enn i vokaler. Bare se her:

Dette er uforståelig.'

Skrevet

Tok litt tid, men jeg forsto faktisk alt. Det første ordet Ne, burde kanskje bare vært N?

Det har du helt rett i.

Skrevet

He he he he

doja, du rah leth tert!

vmh

Du svarte feil - for første og siste bokstav må stå på rett plass....så ditt svar må være slik:

jdoa, du rhar hlet rtet!

mvh

Skrevet

Du svarte feil - for første og siste bokstav må stå på rett plass....så ditt svar må være slik:

jdoa, du rhar hlet rtet!

mvh

Prøvde en annen variant - der bare en bokstav konsekvent står på rett sted. Funket også

Skrevet

Prøvde en annen variant - der bare en bokstav konsekvent står på rett sted. Funket også

HA!

Skrevet

'Noe annet rart: Det er mer informasjon i konsonanter enn i vokaler. Bare se her:

Dette er uforståelig.'

Jeg leste det som om det stod normalt jeg - mulig jeg er veldig visuell og malerisk av meg! :)

Vi burde kutte ut vokalene! :)

Kizza1365380506
Skrevet

Ditt var ikke så lett å lese syns nå jeg

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...