Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne har dere muligens hørt før, men...:

Har du tenkt på hvorfor ABCDEF blir brukt til å definere BH-størrelser?

A - Acceptable,

B - Beautiful,

C - Champions,

D - Delicious,

E - Enormous,

F - Fake!

He, he. Jeg bekrefter herved at det siste punktet ikke nødvendigvis stemmer;-) Men litt morsom, da :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest puseguri
Skrevet

Delicious på meg da...

;)

Vil også påstå at F-Fake ikke er tilfelle!!!!!!!!!!

Har selv store problemer med å finne så store bh'er....... Sukk.....

Skrevet

Vil også påstå at F-Fake ikke er tilfelle!!!!!!!!!!

Har selv store problemer med å finne så store bh'er....... Sukk.....

Ja, det er skikkelig kjipt å reise på BH-shopping! Herregud så mange stygge BH-er jeg har hatt fordi det rett og slett ikke finnes fine stooooore størrelser, eller faktisk så finnes det nesten ikke stoooore strørrelser... Gjør ikke saken lettere at jeg er str 80 og ikke 95 eller noe sånt rundt, heller... Har begynt å kjøpe på en spesialbutikk, nesten 1200 kr for to stk! Usannsynlig dyrt, men så sitter de som de skal:-)

Nei, ønsker meg et par champions ;-)

Clue1365380406
Skrevet

Ja, det er skikkelig kjipt å reise på BH-shopping! Herregud så mange stygge BH-er jeg har hatt fordi det rett og slett ikke finnes fine stooooore størrelser, eller faktisk så finnes det nesten ikke stoooore strørrelser... Gjør ikke saken lettere at jeg er str 80 og ikke 95 eller noe sånt rundt, heller... Har begynt å kjøpe på en spesialbutikk, nesten 1200 kr for to stk! Usannsynlig dyrt, men så sitter de som de skal:-)

Nei, ønsker meg et par champions ;-)

Nei, men stakkars deg, da!

Uansett, det er LITT patetisk å poengtere det med størrelsen da!

Minner meg litt om gutta...

Skrevet

Nei, men stakkars deg, da!

Uansett, det er LITT patetisk å poengtere det med størrelsen da!

Minner meg litt om gutta...

Ooops, det ble visst oppfattet på en litt annen måte enn det var ment...?:-/ Poenget var at det IKKE er noe "gøy" med store bryst, som oftest klager folk på at de har for små, jeg ønsker meg virkelig mindre... Og så var det et innlegg der fra ei som liksom var i samme båt, da.. Men at jeg er patetisk, det tror jeg du har rett i uansett;-)

Gjest bh-str-@
Skrevet

Ooops, det ble visst oppfattet på en litt annen måte enn det var ment...?:-/ Poenget var at det IKKE er noe "gøy" med store bryst, som oftest klager folk på at de har for små, jeg ønsker meg virkelig mindre... Og så var det et innlegg der fra ei som liksom var i samme båt, da.. Men at jeg er patetisk, det tror jeg du har rett i uansett;-)

Skjønner deg så godt jeg, er ikke noe gøy med for store pupper heller.

Vanskelig å finne fine bh-er og ikke er det så pent med trange gensere heller syns jeg. Det ser liksom så veldig puppe-guri ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...