Gå til innhold

JUlegaver.. jada, vet det er tidlig!

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Du kan få mye for 200 kroner! Men gjør som meg, og andre jeg kjenner: kjøp julegavene gjennom hele året...! Finner du noe fint på tilbud i mars som moren din ville blitt glad for så kjøp det! Legg alt et sted. Så sprer du utgiftene.. Kjøpte et flott skjerf i vår til søsteren min f.eks. 50 kroner, nedsatt fra 200. I nettbokhandel kjøpte jeg en bok til 50 kroner som faren min vil bli glad for. Følg med på tilbud! Kjøpte barnebøker også på tilbud, fra 20-100 kroner stk.

Hva om søstern din ønsker å bytte skjerfet da? ...Det er en god idé å kjøpe noe når du kommer over det, men jeg synes iallfall det er ekkelt å gi bort ting som ikke kan byttes. Hva synes andre? (hvis det fremdeles er liv i denne linken, da)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• fei1365380229

7

• tonil

4

• Kizza1365380506

4

Skrevet

Hva om søstern din ønsker å bytte skjerfet da? ...Det er en god idé å kjøpe noe når du kommer over det, men jeg synes iallfall det er ekkelt å gi bort ting som ikke kan byttes. Hva synes andre? (hvis det fremdeles er liv i denne linken, da)

Enig. Det er kjipt med gaver som ikke kan byttes.

Skrevet

Selv kjøper jeg aldri klær som ikke kan byttes. Med unntak av klær til babyer og de aller minste.

Gjest mitt forslag
Skrevet

Jeg skal sende gaven, og hun får ikke byttet den så alikevel... Men det går jo an å spørre hva de ønsker seg..

Skrevet

Nei -jeg bruker acryl. De har faktisk noen GODE farger på IKEA! :) i svære tuber.

her er mitt galleri - du ser selv hva som er laget i acryl:

http://www.geocities.com/flisa_ja/galleri.html

Skulle vært oppdatert litt det galleriet der.....huff...:-)

Har du en mailadresse jeg kan sende deg en liten melding på? Det er noe jeg vil tipse deg om, men ikke så alle kan se det.

Skrevet

Jeg har allerde begynt. Kjøper til 7 barn som er barn av våre venner. Ca. kr 120,- til hver av dem.

Til tante og onkelbarn barn ca kr 300,-. Kjøper for ca. 300,- til søsken, og ca. kr 600,- til hvert foreldrepar.

Har avtalt med min venninner og søskenbarn at vi ikke kjøper til hverandre. Tanter og onkler kjøper vi heller ikke til. Besteforeldre (barnets oldeforeldre) får som regle en blomst en flaske vin el. l.

Skrevet

Har acryl ordentlig lilla?

Finner bare lilla som ser enten blå eller svart ut, og som absolutt ikke lar seg blande uten å bli brunt, i oljefarger..

*Urk*

Jeg kjøper bare grunnfargene og blander selv...

Skrevet

Har du en mailadresse jeg kan sende deg en liten melding på? Det er noe jeg vil tipse deg om, men ikke så alle kan se det.

send på [email protected] :)

Skrevet

Mail er sendt :-)

...og besvart! :)

vi tenkte visst på samme sak! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...