Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Du kan få mye for 200 kroner! Men gjør som meg, og andre jeg kjenner: kjøp julegavene gjennom hele året...! Finner du noe fint på tilbud i mars som moren din ville blitt glad for så kjøp det! Legg alt et sted. Så sprer du utgiftene.. Kjøpte et flott skjerf i vår til søsteren min f.eks. 50 kroner, nedsatt fra 200. I nettbokhandel kjøpte jeg en bok til 50 kroner som faren min vil bli glad for. Følg med på tilbud! Kjøpte barnebøker også på tilbud, fra 20-100 kroner stk. Hva om søstern din ønsker å bytte skjerfet da? ...Det er en god idé å kjøpe noe når du kommer over det, men jeg synes iallfall det er ekkelt å gi bort ting som ikke kan byttes. Hva synes andre? (hvis det fremdeles er liv i denne linken, da) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Hva om søstern din ønsker å bytte skjerfet da? ...Det er en god idé å kjøpe noe når du kommer over det, men jeg synes iallfall det er ekkelt å gi bort ting som ikke kan byttes. Hva synes andre? (hvis det fremdeles er liv i denne linken, da) Enig. Det er kjipt med gaver som ikke kan byttes. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Hva om søstern din ønsker å bytte skjerfet da? ...Det er en god idé å kjøpe noe når du kommer over det, men jeg synes iallfall det er ekkelt å gi bort ting som ikke kan byttes. Hva synes andre? (hvis det fremdeles er liv i denne linken, da) Selv kjøper jeg aldri klær som ikke kan byttes. Med unntak av klær til babyer og de aller minste. 0 Siter
Gjest mitt forslag Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Hva om søstern din ønsker å bytte skjerfet da? ...Det er en god idé å kjøpe noe når du kommer over det, men jeg synes iallfall det er ekkelt å gi bort ting som ikke kan byttes. Hva synes andre? (hvis det fremdeles er liv i denne linken, da) Jeg skal sende gaven, og hun får ikke byttet den så alikevel... Men det går jo an å spørre hva de ønsker seg.. 0 Siter
libra Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Nei -jeg bruker acryl. De har faktisk noen GODE farger på IKEA! i svære tuber. her er mitt galleri - du ser selv hva som er laget i acryl: http://www.geocities.com/flisa_ja/galleri.html Skulle vært oppdatert litt det galleriet der.....huff...:-) Har du en mailadresse jeg kan sende deg en liten melding på? Det er noe jeg vil tipse deg om, men ikke så alle kan se det. 0 Siter
serendipity Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har allerde begynt. Kjøper til 7 barn som er barn av våre venner. Ca. kr 120,- til hver av dem. Til tante og onkelbarn barn ca kr 300,-. Kjøper for ca. 300,- til søsken, og ca. kr 600,- til hvert foreldrepar. Har avtalt med min venninner og søskenbarn at vi ikke kjøper til hverandre. Tanter og onkler kjøper vi heller ikke til. Besteforeldre (barnets oldeforeldre) får som regle en blomst en flaske vin el. l. 0 Siter
flisa Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Har acryl ordentlig lilla? Finner bare lilla som ser enten blå eller svart ut, og som absolutt ikke lar seg blande uten å bli brunt, i oljefarger.. *Urk* Jeg kjøper bare grunnfargene og blander selv... 0 Siter
flisa Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Har du en mailadresse jeg kan sende deg en liten melding på? Det er noe jeg vil tipse deg om, men ikke så alle kan se det. send på [email protected] 0 Siter
libra Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 send på [email protected] Mail er sendt :-) 0 Siter
flisa Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Mail er sendt :-) ...og besvart! vi tenkte visst på samme sak! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.