Gå til innhold

apropo støvletter.........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De passer nok fint på ei russisk hore :-)

Nei ærlig talt......!

Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme som flisa. Styr unna den bretten samtidig som de høye helene. En av delene holder.

Skrevet

For blanke, for spisse og for tynn og for høy hæl.

Men så hadde antagelig ikke du likt mine da. ;)

Skrevet

Er du en ung jente på feks 20 år som klarer kle deg pent til disse kan det bli veldig stilig, men med en gang du bommer på klæra blir det bare stygt og horete. Jeg hadde ikke tatt sjansen på de selv om jeg liker høye, spisse, blanke støvletter som jeg så noen skrev de ikke likte.

Er du en dame på 40 år sier det seg selv at de er fæle.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det første som rant meg i hu var 'de tre musketerer'. Blir for spes for meg. Blir så fort lei slike spesielle ting også. Er ikke verdt prisen hvis en bare bruker dem tre ganger.

Gjest tjohooo
Skrevet

Dette kan fort bli harry! Vær forsiktig... særlig i kombinasjon med alt for trange buikser, og dersom du er over 35.

Hadde det ikke vært for musketer-klaffen øverst, hadde jeg kjøpt dem selv.

Skrevet

Er du en ung jente på feks 20 år som klarer kle deg pent til disse kan det bli veldig stilig, men med en gang du bommer på klæra blir det bare stygt og horete. Jeg hadde ikke tatt sjansen på de selv om jeg liker høye, spisse, blanke støvletter som jeg så noen skrev de ikke likte.

Er du en dame på 40 år sier det seg selv at de er fæle.

Er 23 år. Tenkte støvlettene utenpå buksa for eksempel eller til et litt kort skjørt til festbruk. De går ikke helt over knærne da.

Skrevet

Er 23 år. Tenkte støvlettene utenpå buksa for eksempel eller til et litt kort skjørt til festbruk. De går ikke helt over knærne da.

Nei, jeg så de ikke gikk over knærne som "Pretty Woman støvlettene" :) Men jeg så en jente på ca 20 år som gikk med noen som lignet med buksen nedi og det var tøft, men så så jeg etterpå ei på ca 25 år som gikk med kort skjørt og trang genser og det så skikkelig nasty ut. Men så lenge du kler deg anstendig ellers så blir støvlettene prikken over i'en og kjempesexy vil jeg tro! Bare sier grensen er hårfin :)

Clue1365380406
Skrevet

Så en dame med sånne i dag.

Det så bare rart ut!

Ikke pent!

Skrevet

Uffa meg. Det finnes da så mye annet stilig!

Skulle jeg mene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...