Gå til innhold

hjemme eksamen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en hjemmeeksamen i psykologi, men føler jeg sitter fast. Er det noen som har noen gode råd eller vet om noen sider hvor det er eksempler på hjemme eksamener?

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sitter du fast på, da?

Er det motivasjonen, disposisjon eller faglige ting som er problemet?

Jeg har hatt flere hjemmeeksamener og har studert psykologi, så det er godt mulig jeg kan gi deg noen tips, men da vil jeg gjerne ha litt mer info.

Skrevet

Hva sitter du fast på, da?

Er det motivasjonen, disposisjon eller faglige ting som er problemet?

Jeg har hatt flere hjemmeeksamener og har studert psykologi, så det er godt mulig jeg kan gi deg noen tips, men da vil jeg gjerne ha litt mer info.

Hei, problemet mitt er det at jeg føler jeg referer til andre hele tiden og jeg sliter med å komme med noe selv, og at jeg har problemer med å finne stoff jeg leter etter...Har allerede kjøpt 2 artikler fra nettet men har ikke råd til å kjøpe så mange flere...

På forhånd takk

Gjest papirtiger
Skrevet

takk, den siden så bra ut ;) men har allerede fått beskjed om at den skal følge APA retningslinjene..(2.året psyk.bach.;})

Er det noe spesifikt du lurer på? Skriver et essay as we speak...(1. avdeling profesjonsstudiet)

Det de aller fleste gjør feil på oppgaver er at de ikke oppgir referanser slik det skal gjøres.

Husk at en god problemstilling er essensielt. Etter at du har skrevet innledningen, er du mer enn halvveis :)

Skrevet

Er det noe spesifikt du lurer på? Skriver et essay as we speak...(1. avdeling profesjonsstudiet)

Det de aller fleste gjør feil på oppgaver er at de ikke oppgir referanser slik det skal gjøres.

Husk at en god problemstilling er essensielt. Etter at du har skrevet innledningen, er du mer enn halvveis :)

holder faktisk på med innledningen enda, selv om jeg så vidt har begynt på hoveddelen. Hvordan går det med din essay? Er det sånn at du hele tiden gir referanser? For sånn er det med meg og det er ganske irriterende. Har nylig lest om en forskning som jeg mener er relevant men jeg føler jeg må kopiere det fra kilden og det blir igjen ganske irriterende...Har du noen ideer om hvordan jeg skal få det ned på papir uten å måtte kopiere det?

Gjest tjohooo
Skrevet

Hei, problemet mitt er det at jeg føler jeg referer til andre hele tiden og jeg sliter med å komme med noe selv, og at jeg har problemer med å finne stoff jeg leter etter...Har allerede kjøpt 2 artikler fra nettet men har ikke råd til å kjøpe så mange flere...

På forhånd takk

Universitetet har sikkert en database hvor du kan finne artikler uten å måtte betale for dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...