Lurveline Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Har du lest den lange smale lappen som følger med hvert kinderegg? Der står det: "N.B! les og behold: Må ikke gis til barn under 3 år. Små deler kan sette seg fast i halsen eller nesen." Hvorfor i all verden skal man beholde lappen?? Er det ikke like stor fare for at barnet setter noe fast i halsen eller nesen, om man beholder lappen?? Skal man beholde ett eksemplar eller må man spare på alle?? ;o) 0 Siter
Gjest Puseguri Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hehe!!!! Helt enig!! Noen av disse advarslene er helt bakmål... Omtrent som den om at man ikke må putte f.eks. dyr inn i mikrobølgeovnen!!! HALLO???? 0 Siter
Niobe Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hehe!!!! Helt enig!! Noen av disse advarslene er helt bakmål... Omtrent som den om at man ikke må putte f.eks. dyr inn i mikrobølgeovnen!!! HALLO???? På kaktusen jeg kjøpte står det "For decorative purposes only". Ja, hva ellers skulle jeg bruke den til? Kapre fly? 0 Siter
Gemini Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 På kaktusen jeg kjøpte står det "For decorative purposes only". Ja, hva ellers skulle jeg bruke den til? Kapre fly? Spise den? ;-) 0 Siter
Niobe Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Spise den? ;-) Spise en kaktus??? Tja, kanskje hvis du er fakir-vegetarianer. 0 Siter
Gjest apropo Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Det er ikke nødvendig å ta alt så bokstavelig....... 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Det er ikke nødvendig å ta alt så bokstavelig....... Så du denne ;o) ? 0 Siter
Gjest Kofferttenker'n Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 På kaktusen jeg kjøpte står det "For decorative purposes only". Ja, hva ellers skulle jeg bruke den til? Kapre fly? Ser for meg ei selvpiner av ei dame som finner sitt bruksområde! hehe... Siden du spør! 0 Siter
morsan Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Det er veldig ofte det står at man skal spare på emballasjen fra leker etc. Men det skulle tatt seg ut!! ;-) Som om ikke lekehaugen er stor nok i seg selv! ;-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.