Gjest Vil se resultater Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Nå har jeg endelig kommet meg i gang med å få kroppen min i bedre form.. er ikke tykk (1.65m, 63kg), men ønsker å gå ned ca 5 kg, samt å få litt bedre kondis. Har lagt om kostholdet mitt; spiser mye grønnsaker(mest i form av wok flere ggr i uka, gjør det noe?), drikker ikke brus, veldig lite snop og spiser ikke ferdigmat som pizza og burger. Går en rask tur på 45min i variert terreng 3-4 ggr i uka, samt at jeg forsøker å komme meg i svømmehallen en gang i uka. Saken er: Vil det ta lang tid før jeg ser noen forandring? Har dere eventuelt noen gode tips til å øke forbrenninga mi? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161663-tar-det-lang-tid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ott Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Spørs hva du regner som lang tid. Jeg gikk ned 11-12 kilo på litt over tre måneder med akkurat den metoden du beskriver, så jeg vet det funker . Da hadde jeg riktignok noe mer å ta av i utgangspunktet enn deg. Det er grenser for hvor mye fett kroppen klarer å brenne i løpet av et gitt tidsrom, regelen er vel 500-800 gram per uke. Prøver du å presse vekttapet over det går det bare ut over muskler og andre nyttige ting. Jeg tipper du vil merke forskjell allerede i løpet av et par ukers tid, iallfall på badevekta. Klarer du å holde løpet vil det gå jevnt og trutt ned mot det kroppen mener er idealvekt. Det er i grunnen ikke så mange grep du kan ta, utover det du har gjort, for å optimalisere forbrenninga. Ikke prøv på noe sulteforing, spis heller sunt og rikelig. Kostholdscluet er å holde seg mer eller mindre unna brus, junkfood og søtsaker. Ellers kan du justere opp treningsmengden etter hvert som du blir i bedre form. Det kan også være lurt å supplere med litt enkel styrketrening, muskler trenger mye drivstoff. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161663-tar-det-lang-tid/#findComment-1045901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.