Gjest blåklokka Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Har begynt å titte på julegaver.Men jeg synes det er håpløst....Det er så meningsløst å kjøpe for så å vite at folk flyr å bytter gavene etter et par dager.Bortkastet tid liksom. Æsj:( 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Gavekort. Eller lag gaven selv. Eller så kan du gjøre sånn som kjæresten min gjorde, da han kjøpte nattkjole til meg i str 46 istedetfor 36, nemlig klippe av alle lappene, sånn at de ikke kan byttes. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Spør folk hva de ønsker seg. Eller kjøp/lag noe som ikke lar seg bytte. Enkelte blir jo aldri fornøyde med gavene de får. 0 Siter
Piraye Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Gavekort. Eller lag gaven selv. Eller så kan du gjøre sånn som kjæresten min gjorde, da han kjøpte nattkjole til meg i str 46 istedetfor 36, nemlig klippe av alle lappene, sånn at de ikke kan byttes. hehe. åååh den var nok populær ja!! 0 Siter
amber sun Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Spør hva de ønsker seg. Så slipper de å sitte igjen med masse unyttig som de bytter. Har de ingen ønsker, derimot, blir det noe annet. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Gi gaver som brukes opp. Vin, olivenolje, balsamicoeddik, kaffeblandinger, te, konfekt,oster.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.