Gå til innhold

Hvem var gamlekongens far

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• mariaflyfly

4

• ferry

4

• skorpionfisken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja det var det, og derfor er det interessant å spekulere i om de var fetter og kusine eller ikke. Kong Haakon og Dronning Maud var fetter og kusine, og det var farlig for dem å få barn. Hvis han ikke var den biologiske faren var det greit,og igjen når Kong Olav giftet seg med sin kusine som da ikke var hans biologiske kusine.

Men hvor ble det av blødersykdommen da? Den kom fra dronning victorias datter men forsvant tydelig med tsarinaen.

Det er da rart at ingen av de andre døttrene var bærere?

Skrevet

Hun var ikke dronning på den tiden, og jeg hørte rykter om det for mange år siden at hun hadde fått en mann i senga siden hennes mann ikke kunne lage barn. Det har ikke vært spekulert i det i denne boken. Spekulasjonene er høyest moralsk akseptable.

Det er ingen tvil om at før i tiden så måtte sæddonorene gi sin sæd fra seg på den urgamle måten. Spørsmålet er vel hvor langt var de kommet for litt over 100 år siden. En komisk side av dette er også at hvis hennes mann var faren så besøkte han henne bare en dag på sykehuset, og gjorde kongelige noe som ikke 'sømmet' seg på en sykestue på den tiden.

Han kom vel på besøk da de hadde klart å få henne gravid. Det var sikkert en gledens dag for dem :o)

Skrevet

Men hvor ble det av blødersykdommen da? Den kom fra dronning victorias datter men forsvant tydelig med tsarinaen.

Det er da rart at ingen av de andre døttrene var bærere?

Nå snakker du om et eller annet som ikke jeg har fått med meg.

Skrevet

Han kom vel på besøk da de hadde klart å få henne gravid. Det var sikkert en gledens dag for dem :o)

Ja eller han besøkte henne mens de holdt på å gjøre henne gravid, men tror du han gjorde henne gravid den dagen?

Skrevet

Jada :)

Håper det er greit for deg at vi har forskjellige interesser.

Skrevet

Nå snakker du om et eller annet som ikke jeg har fått med meg.

Alexandra, den russiske tsarinaen var datteren til victoria og sønnen hennes var bløder. Det er bare damer som kan være bærere av det genet så det genet kom fra victoria.

Men siden har ingen andre blødere vært født av etterkommere fra det engelske kongehuset.

Skrevet

Ja eller han besøkte henne mens de holdt på å gjøre henne gravid, men tror du han gjorde henne gravid den dagen?

Nei, jeg tror det var en annen som gjorde henne gravid med hans velsignelse.

Skrevet

Håper det er greit for deg at vi har forskjellige interesser.

Selvfølgelig

Skrevet

Alexandra, den russiske tsarinaen var datteren til victoria og sønnen hennes var bløder. Det er bare damer som kan være bærere av det genet så det genet kom fra victoria.

Men siden har ingen andre blødere vært født av etterkommere fra det engelske kongehuset.

Men den russiske tsarfamilien ble tatt livet av i den russiske revolusjon så da ble det vel slutt på den blødersykdommen.

Skrevet

Nei, jeg tror det var en annen som gjorde henne gravid med hans velsignelse.

Har det noe å si om hun ble gravid sammen med en mann eller pga. sæddonasjon??????

Skrevet

Men den russiske tsarfamilien ble tatt livet av i den russiske revolusjon så da ble det vel slutt på den blødersykdommen.

Ja, men det er rart at ingen av de andre døttrene hennes var bærere. Jeg tror det er 75 % sjanse på at man er bærer.

Skrevet

Ja, men det er rart at ingen av de andre døttrene hennes var bærere. Jeg tror det er 75 % sjanse på at man er bærer.

Jeg husker ikke slektstavlen her, men det kan vel hende at det kom inn noe nytt blod et eller annet sted?

Skrevet

Har det noe å si om hun ble gravid sammen med en mann eller pga. sæddonasjon??????

Nei, jeg tror det viktigste for alle var at hun ble gravid jeg.

Skrevet

Ja :)

Skrevet

Nei, jeg tror det viktigste for alle var at hun ble gravid jeg.

Ja :) skulle egentlig stå her:)

Skrevet

Jeg husker ikke slektstavlen her, men det kan vel hende at det kom inn noe nytt blod et eller annet sted?

Jeg er ikke noen ekspert jeg heller. Husker bare at hun fikk en haug med unger og at hun var enke i mange, mange år.

Skrevet

Tror du noen her inne vet det når ikke engang forskerne vet det. Det er framsatt en hypotese som er bekreftet av indisisier. Men det er ikke beviser.

Men vi kan tro hva vi vil.

Ser ikke noe feil i at de brukte en donor jeg hvis Haakon var steril. De hadde vel like lyst på barn som alle andre.

Og uansett så var det jo Haakon som var pappan hans så.

Skrevet

Jeg tror Haakon var faren, men siden Olav og sønnen til han legen er så like er de sikkert tvillinger.

Men Maud stakkar var for sykelig til å ta seg av to barn, derfor tok legen seg av den ene.

Det kan forklare hvorfor Haakon Magnus og Fredrik er så like også!?

Skrevet

Jeg tror Haakon var faren, men siden Olav og sønnen til han legen er så like er de sikkert tvillinger.

Men Maud stakkar var for sykelig til å ta seg av to barn, derfor tok legen seg av den ene.

Det kan forklare hvorfor Haakon Magnus og Fredrik er så like også!?

Er de like?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...