Gjest pippi strømpe Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 hei alle sammen! jeg er en jente som prøver å gå ned 5kg. jeg trener og spiser fornuftig. jeg liker ikke styrketrening, så jeg sykler, stepper, tredemølle totalt 45-60 hver gang jeg er på treningssenteret eller går en tur ute i 60min, alt etter. vil det funke? hvor mange dager bør jeg gjør dette på en uke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Uten at jeg er noen ekspert på kardio: Forsøk å trene kardio min. 3 dager i uken. Og hold heller på lenge med moderat intensitet enn korte og intense økter. 45-60 minutter er glimrende. Du sier du ikke liker styrketrening. Hvorfor ikke? Dette er en glimrende trening ved siden av kardio, hvis du vil gå ned i vekt. Kjører du en god styrkeøkt før en moderat kardioøkt, så forbrenner du mer enn ved bare kardio. Kvinner er ofte redd for styrketrening fordi de tror de blir store av det. Det blir dere ikke, enkelt og greit. Så kjør på og løft litt vekter - det er bare sundt for kroppen. "........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pippi strømpe Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 takk for svaret. men tror du det er like å gå raskt/jogge en tur ute som å holde på inne på ulike apparater(sykling,tredemølle..) i en time? tror du det blir noen forskjell? eller er det greit så lenge man åfr de 60minuttene... ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 takk for svaret. men tror du det er like å gå raskt/jogge en tur ute som å holde på inne på ulike apparater(sykling,tredemølle..) i en time? tror du det blir noen forskjell? eller er det greit så lenge man åfr de 60minuttene... ?? Tips: svar på innlegget mitt hvis du vil at jeg skal se svaret. Slik du svarte nå så fant jeg det bare ved en tilfeldighet. Når det gjelder treningen, så er det selfølgelig like greit å gjøre det utendørs som på et senter. Å sykle utendørs er som å sykle på ergometersykkel. Å gå utendørs er som å gå på tredemølle. Etc. ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.