Gå til innhold

vil det funke?

Gjest pippi strømpe

Anbefalte innlegg

Gjest pippi strømpe

hei alle sammen! jeg er en jente som prøver å gå ned 5kg. jeg trener og spiser fornuftig. jeg liker ikke styrketrening, så jeg sykler, stepper, tredemølle totalt 45-60 hver gang jeg er på treningssenteret eller går en tur ute i 60min, alt etter.

vil det funke? hvor mange dager bør jeg gjør dette på en uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten at jeg er noen ekspert på kardio: Forsøk å trene kardio min. 3 dager i uken. Og hold heller på lenge med moderat intensitet enn korte og intense økter. 45-60 minutter er glimrende.

Du sier du ikke liker styrketrening. Hvorfor ikke? Dette er en glimrende trening ved siden av kardio, hvis du vil gå ned i vekt. Kjører du en god styrkeøkt før en moderat kardioøkt, så forbrenner du mer enn ved bare kardio. Kvinner er ofte redd for styrketrening fordi de tror de blir store av det. Det blir dere ikke, enkelt og greit. Så kjør på og løft litt vekter - det er bare sundt for kroppen.

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pippi strømpe

takk for svaret. men tror du det er like å gå raskt/jogge en tur ute som å holde på inne på ulike apparater(sykling,tredemølle..) i en time?

tror du det blir noen forskjell?

eller er det greit så lenge man åfr de 60minuttene... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svaret. men tror du det er like å gå raskt/jogge en tur ute som å holde på inne på ulike apparater(sykling,tredemølle..) i en time?

tror du det blir noen forskjell?

eller er det greit så lenge man åfr de 60minuttene... ??

Tips: svar på innlegget mitt hvis du vil at jeg skal se svaret. Slik du svarte nå så fant jeg det bare ved en tilfeldighet.

Når det gjelder treningen, så er det selfølgelig like greit å gjøre det utendørs som på et senter. Å sykle utendørs er som å sykle på ergometersykkel. Å gå utendørs er som å gå på tredemølle. Etc.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...