johnnydragon Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 vet noen hvoran jeg trimmer en pc slik at den får høyere lagrekapasitet og større minne. 0 Siter
citoyen Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Du kjøper en ekstra harddisk og mer RAM. Hva slags RAM du trenger avhenger av maskinen. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Du kan optimalisere harddisken ved å kjøre diskopprydning og defragmentering. Du kan selvsagt ikke få hverken mer harddiske eller mer minne uten å anskaffe dette og fysisk plassere det i maskinen, som citoyen sier. 0 Siter
Gjest BigTimeDaddy Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Bruk et program som heter tweak-XP Pro som jeg bruker og er fornøyd med: http://wwww.tweakxp.com Det finnes en evalueringsversjon som du kan benytte deg av før du evt. velger å kjøpe programmet. Sjekk det ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.