Gjest skrev jeg Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 ...Knut Bjørnsen trillet ut. "Neimen, hva i.... ..alle dager gjør dere her, da?" spurte han, og.... 0 Siter
favn Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 ..alle dager gjør dere her, da?" spurte han, og.... så på dem med sitt rolige, myndige blikk mens 10.000-metersrundetidene til Johan Olav Koss rullet ut av munnviken. I det samme 0 Siter
amber sun Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 så på dem med sitt rolige, myndige blikk mens 10.000-metersrundetidene til Johan Olav Koss rullet ut av munnviken. I det samme ...tittet Flettfrid fram fra stolsetet foran dem. "Det var da en utrrroooolig flytur, dette her" skingret hun og tok fram... 0 Siter
Gyda Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 ...tittet Flettfrid fram fra stolsetet foran dem. "Det var da en utrrroooolig flytur, dette her" skingret hun og tok fram... ei bok om pygmeer. "Det er bedre å lese om folkeslag som fortsatt kan oppføre seg som mennesker" sa Flettfrid. "Du, Knut Bjørnsen, kunne du være så snill å selge litt flere kasseroller med glasslokk på TV-shop? Du var så søt der!" "Nei," svarte Knut Bjørnsen, "jeg tapte for mye penger på det, men du kan få kjøpe en ... 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 ei bok om pygmeer. "Det er bedre å lese om folkeslag som fortsatt kan oppføre seg som mennesker" sa Flettfrid. "Du, Knut Bjørnsen, kunne du være så snill å selge litt flere kasseroller med glasslokk på TV-shop? Du var så søt der!" "Nei," svarte Knut Bjørnsen, "jeg tapte for mye penger på det, men du kan få kjøpe en ... ...lakris! 0 Siter
amber sun Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 ...lakris! ..."Åja, guuudameg...lakris er da det beste jeg vet"...kniis. Og Knut Bjørnsen tok fram den digreste posen med lakris hun noensinne hadde sett, før han åpnet... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 ..."Åja, guuudameg...lakris er da det beste jeg vet"...kniis. Og Knut Bjørnsen tok fram den digreste posen med lakris hun noensinne hadde sett, før han åpnet... ......avisen og da hørte vi ikke mere fra ham på en stund......... 0 Siter
amber sun Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 ......avisen og da hørte vi ikke mere fra ham på en stund......... "Endelig litt fred å få", mumlet mannen til kona. "Vi må finne en måte å stoppe skravla på den kjerringa." Kona tenkte litt, så fikk hun en ide. "Jeg har det!" sa hun. "Vi må forandre på... 0 Siter
Gjest skrev jeg Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 "Endelig litt fred å få", mumlet mannen til kona. "Vi må finne en måte å stoppe skravla på den kjerringa." Kona tenkte litt, så fikk hun en ide. "Jeg har det!" sa hun. "Vi må forandre på... flyruten!" Og så listet hun seg fram til flykapteinen med følgende imponerende forslag: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.