Gå til innhold

Kul historie!!

Anbefalte innlegg

Gjest skrev jeg
Skrevet

...Knut Bjørnsen trillet ut.

"Neimen, hva i....

..alle dager gjør dere her, da?" spurte han, og....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..alle dager gjør dere her, da?" spurte han, og....

så på dem med sitt rolige, myndige blikk mens 10.000-metersrundetidene til Johan Olav Koss rullet ut av munnviken.

I det samme

Skrevet

så på dem med sitt rolige, myndige blikk mens 10.000-metersrundetidene til Johan Olav Koss rullet ut av munnviken.

I det samme

...tittet Flettfrid fram fra stolsetet foran dem.

"Det var da en utrrroooolig flytur, dette her" skingret hun og tok fram...

Skrevet

...tittet Flettfrid fram fra stolsetet foran dem.

"Det var da en utrrroooolig flytur, dette her" skingret hun og tok fram...

ei bok om pygmeer. "Det er bedre å lese om folkeslag som fortsatt kan oppføre seg som mennesker" sa Flettfrid.

"Du, Knut Bjørnsen, kunne du være så snill å selge litt flere kasseroller med glasslokk på TV-shop? Du var så søt der!"

"Nei," svarte Knut Bjørnsen, "jeg tapte for mye penger på det, men du kan få kjøpe en ...

Skrevet

ei bok om pygmeer. "Det er bedre å lese om folkeslag som fortsatt kan oppføre seg som mennesker" sa Flettfrid.

"Du, Knut Bjørnsen, kunne du være så snill å selge litt flere kasseroller med glasslokk på TV-shop? Du var så søt der!"

"Nei," svarte Knut Bjørnsen, "jeg tapte for mye penger på det, men du kan få kjøpe en ...

...lakris!

Skrevet

...lakris!

..."Åja, guuudameg...lakris er da det beste jeg vet"...kniis.

Og Knut Bjørnsen tok fram den digreste posen med lakris hun noensinne hadde sett, før han åpnet...

Skrevet

..."Åja, guuudameg...lakris er da det beste jeg vet"...kniis.

Og Knut Bjørnsen tok fram den digreste posen med lakris hun noensinne hadde sett, før han åpnet...

......avisen og da hørte vi ikke mere fra ham på en stund.........

Skrevet

......avisen og da hørte vi ikke mere fra ham på en stund.........

"Endelig litt fred å få", mumlet mannen til kona. "Vi må finne en måte å stoppe skravla på den kjerringa."

Kona tenkte litt, så fikk hun en ide. "Jeg har det!" sa hun. "Vi må forandre på...

Gjest skrev jeg
Skrevet

"Endelig litt fred å få", mumlet mannen til kona. "Vi må finne en måte å stoppe skravla på den kjerringa."

Kona tenkte litt, så fikk hun en ide. "Jeg har det!" sa hun. "Vi må forandre på...

flyruten!" Og så listet hun seg fram til flykapteinen med følgende imponerende forslag:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...