Gå til innhold

Livet er for vanskelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forkjølet nå. For to uker siden var jeg i Roma i høstferien, fikk infeksjon i kjevebeinet dernede og masse trøbbel inn på sykehus med leger som ikke forsto engelsk. Til slutt kom jeg til en tannlege som forsto og snakket i hvert fall litt engelsk og fikk antibiotika og smertestillende. Da jeg kom hjem fikk jeg magetrøbbel pga. det, og det foregikk en uke etterpå. Da fikk jeg også så vondt i ryggen at jeg kunne nesten ikke bevege meg. Nå er jeg kommet til fysioterapeut og ryggen begynner å bli bra og tannlegen min har sett på tanna. Jeg holder på å pusse opp leiligheten og før høstferien ryddet jeg kjøkkenet og en håndverker tok den gamle innredningen og kastet den. Da jeg kom hjem lå det en støvsky over leiligheten. Jeg fikk håndverkere til å pusse og slipe vegger og gulv, noe som har resultert i en så kraftig forkjølelse at jeg kan nesten ikke se utav øynene for tårer.

Jeg studerer en dag i uka og jobber på en skole fire dager. Siden jeg tar ulønnet permisjon en dag i uka må jeg jobbe ekstra i helger og kvelder. Gjett hvordan det går når helsa er slik. Elektrikeren har sagt at jeg må skifte hele strømtavla. Der føk den 5000 lappen. Datteren min får ikke stipend og studielønn før om en måned, der føk noen tusenlapper til. Nå har det kommet en ny lov om piggdekk, der føk en tusenlapp til.