Gå til innhold

imponert over tv-aksjonen og Mette-Marit

Anbefalte innlegg

Gjest Melilla
Skrevet

og spesielt imponert er jeg over Mette-Marits rolle i dette her. Synes hun er svært ydmyk i forhold til menneskene hun møter. ikke noe tullprat og fine ord der. Synes at hun har en romhet i seg som passer veldig fint til programmet

men hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig. Jeg synes hunframstår som ydmyk, reflektert og raus.

Skrevet

Helt enig. Meget bra program.

Og MM var så snill og flink:)

Hurra for henne og NRK som samler inn penger til dette viktige temaet.

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd at hun skulle være så romslig og at hun forsto selv at hun hadde lært mye. Jeg er imponert, det ser ut som det er mer med henne enn jeg kanskje trodde fra begynnelsen.

Skrevet

ingen kom hit heller

Selve TV aksjonen er i morgen:) Da kommer de å samler inn penger.

Klem,

Skrevet

Men ingen kom hit. Pussig.

Kanskje du skal vente til i morgen med etterlysning?

Da kommer de nok med bøssene sine, det er i morgen innsamlingsdagen er :-)

Skrevet

Selve TV aksjonen er i morgen:) Da kommer de å samler inn penger.

Klem,

Å. hihi. Forvirringen er total.

Skrevet

Kanskje du skal vente til i morgen med etterlysning?

Da kommer de nok med bøssene sine, det er i morgen innsamlingsdagen er :-)

Var overbevist om at det var i dag :-)

Men på den annen side har jeg jo ikke påberopt meg verdens beste hukommelse :P

Skrevet

Men ingen kom hit. Pussig.

Var det i dag? Trodde det var i morgen.

Skrevet

Var det i dag? Trodde det var i morgen.

Det var i morgen, jeg er senil.

Skrevet

Det var i morgen, jeg er senil.

"Det var i morgen, jeg er senil"

Uff da ;o)

Skrevet

"Det var i morgen, jeg er senil"

Uff da ;o)

Og slik har det vært siden jeg fikk barn. Ikke engang mer tid, vitamineral og omega3 har kunnet fikse på det.

Så jeg får vel bare leve med det.

Håper det ikke blir verre og verre for hvert barn!?

Opp en skostørrelse, ned 10 i iq.. hihi.

Skrevet

Og slik har det vært siden jeg fikk barn. Ikke engang mer tid, vitamineral og omega3 har kunnet fikse på det.

Så jeg får vel bare leve med det.

Håper det ikke blir verre og verre for hvert barn!?

Opp en skostørrelse, ned 10 i iq.. hihi.

Skostørrelsen går i hvert fall opp ;o) IQen vil jeg ikke diskutere

Skrevet

Skulle ønske at jeg også kunne nøye meg med å si "det er viktig at vi tar vare på hverandre, og ikke glemmer de svake i samfunnet" - for at det skulle hagle godord, rådyre klær og utenlandsreiser over meg.

Kremjobb spør du meg - og ikke trenger man mer enn grunnskole for å gjøre den heller.

Skrevet

Skulle ønske at jeg også kunne nøye meg med å si "det er viktig at vi tar vare på hverandre, og ikke glemmer de svake i samfunnet" - for at det skulle hagle godord, rådyre klær og utenlandsreiser over meg.

Kremjobb spør du meg - og ikke trenger man mer enn grunnskole for å gjøre den heller.

Hun gjorde vel kanskje litt mer enn det. Så du programmet???

Skrevet

Men Sonja har jo aldri klart det og hun får mye bedre betaling.

Hun er den som ser på folk ovenifra og ned og du merket med en gang forskjellen når hun snakket med de forskjellige.

Men jeg tar gjerne jobben jeg også :o)

Skrevet

Men Sonja har jo aldri klart det og hun får mye bedre betaling.

Hun er den som ser på folk ovenifra og ned og du merket med en gang forskjellen når hun snakket med de forskjellige.

Men jeg tar gjerne jobben jeg også :o)

Det handler nok mer om personlighet enn betaling...

Og selv om jeg har hørt mye om hvor bitchy Sonja er, så tror jeg man må tenke litt på bakgrunnen. Hun ble på ingen måte ønsket velkommen når hun kom på slottet som kronprinsesse, fikk ikke sitt eget kontor eller noen stab som kunne hjelpe henne, ingen å spørre til råds. Derfor har hun vært veldig bevisst på at ting skal legges mye bedre til rette for MM, og Sonja hjelper henne selv også, for å sette henne inn i rollen.

Husk at det var motstand mot at Harald skulle gifte seg borgerlig, det tok lang tid før det ble godkjent, de ventet vel i 7-8 år fra de ble sammen til de kunne forlove og gifte seg.

At Sonja måtte prøve seg fram helt på egenhånd, og sikkert famlet litt med å finne "sin plass", så har hun nok endt opp med en stivere og mer formell væremåte, enn den som kanskje var naturlig for henne. Ikke vet jeg, men jeg vet i alle fall at de færreste hadde taklet en sånn situasjon så helt glatt...

Men altså, jeg tror nok også at personlighetene i bunn og grunn er veldig forskjellige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...