Gå til innhold

imponert over tv-aksjonen og Mette-Marit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det handler nok mer om personlighet enn betaling...

Og selv om jeg har hørt mye om hvor bitchy Sonja er, så tror jeg man må tenke litt på bakgrunnen. Hun ble på ingen måte ønsket velkommen når hun kom på slottet som kronprinsesse, fikk ikke sitt eget kontor eller noen stab som kunne hjelpe henne, ingen å spørre til råds. Derfor har hun vært veldig bevisst på at ting skal legges mye bedre til rette for MM, og Sonja hjelper henne selv også, for å sette henne inn i rollen.

Husk at det var motstand mot at Harald skulle gifte seg borgerlig, det tok lang tid før det ble godkjent, de ventet vel i 7-8 år fra de ble sammen til de kunne forlove og gifte seg.

At Sonja måtte prøve seg fram helt på egenhånd, og sikkert famlet litt med å finne "sin plass", så har hun nok endt opp med en stivere og mer formell væremåte, enn den som kanskje var naturlig for henne. Ikke vet jeg, men jeg vet i alle fall at de færreste hadde taklet en sånn situasjon så helt glatt...

Men altså, jeg tror nok også at personlighetene i bunn og grunn er veldig forskjellige.

Jeg mener ikke å si noe galt om Sonja heller. Men at Mette Marit gjorde en bedre jobb idag enn Sonja hadde klart, tror jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener ikke å si noe galt om Sonja heller. Men at Mette Marit gjorde en bedre jobb idag enn Sonja hadde klart, tror jeg

det tror jeg også :-)

Synes MM har vokst på oppgaven jeg, hun virker keitet og usikker i noen sammenhenger, men i dag var hun flott på alle måter.

Skrevet

det tror jeg også :-)

Synes MM har vokst på oppgaven jeg, hun virker keitet og usikker i noen sammenhenger, men i dag var hun flott på alle måter.

Hun har sikkert hatt sine tunge stunder hun også så kanskje hun forstår at ikke alle sklir like enkelt gjennom livet.

Og hun var raus idag.

Skrevet

Hun har sikkert hatt sine tunge stunder hun også så kanskje hun forstår at ikke alle sklir like enkelt gjennom livet.

Og hun var raus idag.

Ja, hun har nok helt klart hatt sitt å stri med tidligere, det er jeg ganske sikker på. Og jeg trodde virkelig på henne når hun fortalte hvordan dette hadde utfordret hennes fordommer og gjorde at hun vokste på opplevelsen.

Skrevet

Mette Marit var flott. Hjertevarm og god.

Min tante var blant de utvalgte som har fått hilse på henne flere ganger, også invitert til gjestebudet fredag.

Jeg er helt rørt over hvor mye min tante har fått oppleve i forbindelse med denne TV-aksjonen.

Den flotte, skriflige innbydelsen fra Kronprisessen og Kronprinsen. Det å være sammen med Mette Marit på bo og omsorgssenteret. Komme med på TV'n og stort bilde i VG. Dette kommer tante til å leve på lenge, lenge og ha masse og fortelle.

Mette Marit har gjort en kjempejobb, hun har vunnet mange hjerter nå.

Vi så på henne at hun engasjerte seg med hele seg.

Fint at innsamlingen iår går til de i Norge som ikke har det så bra.

Gjest madammim
Skrevet

Han kunne vel trengt litt hjerterom han også...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Aller vanskeligst med de aller nærmeste. Hun er da ikke noe overmenneske!

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Det kan vel være at hun har vist ham raushet og hjerterom i alle år? Men det er kanskje en grense hvis det bare skal gå den ene veien? Problemet til Sven O. er vel ikke angst og depresjon?

Rent prinsipielt (kjenner ikke MM/Sven O.): Er man forpliktet til å alltid være raus og hjertevarm overfor en drittsekk som utnytter en, selv om det skulle være en i nær familie?

fuji1365380447
Skrevet

En far som har slått sin kone og sine barn er ikke så lett og tilgi.

I hvert fall ikke når han gjentatte ganger på tross av hennes instendige oppfordringer, skor seg på hennes situasjon.

Han er så egoistik og idiotisk at jeg kan godt forstå at hun ikke orker å forholde seg til ham!

skorpionfisken
Skrevet

Hva med å la henne være i fred med denne saken.

Gladgutten som han framstilles overalt er dømt to ganger for vold mot familien sin.

Dessuten er han offentlig på fylla og ynder å snakke om familieforholdet til alle som orker å høre på.

Hadde min far oppført seg sånn ville jeg gjort alt for å unngå ham.

Gjest madammim
Skrevet

Hva med å la henne være i fred med denne saken.

Gladgutten som han framstilles overalt er dømt to ganger for vold mot familien sin.

Dessuten er han offentlig på fylla og ynder å snakke om familieforholdet til alle som orker å høre på.

Hadde min far oppført seg sånn ville jeg gjort alt for å unngå ham.

Oj. Jeg ante faktisk ikke at fyren var dømt for vold. Da tar jeg det jeg sa tilbake...tror jeg? Og uansett-jeg er enig i at de bør få være i fred.

Skrevet

Hun kommer seg. Snakket høyere og tydeligere og virket sikrere enn før. Men jeg kan likevel ikke hjelpe for at jeg føler at hun spiller en rolle.

Hun har langt igjen før hun er på Dianas nivå når de gjelder ekte engasjement.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...