Gå til innhold

Ditt ønske-reisemål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt er New York. Ikke veldig velfundert og gjennomtenkt egentlig, men det er noe med mangfoldet og pulsen som jeg forventer at er der. 14 dager i New York på et dyrt hotell, det hadde vært noe! Har sikkert noe å gjøre med at jeg sjøl er en enkel kar fra landet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis vi snakker om byer så kunne jeg tenke meg å reise til New Orleans. Jeg tror det hadde vært en helt spesiell opplevelse, kulturen der er så sammenblandet at de ville vært utrolig spennende.

Skrevet

wanne go back to California

eller så synes jeg Alaska Sør-afrika, Australia og new Zealand er spennende reisemål. for ikke å snakke om falklandsøyene

Skrevet

Det blir nesten over alt ;o) USA på kryss og tvers, det samme med Australia, New Zealand, Canada, Irland, Scotland...puuh...osv ;o)

Skrevet

Mauritius.

Det høres helt paradisaktig ut...må være et drømmested.

Det er vel mitt ønskereisemål, ja.

fei1365380229
Skrevet

Venezia - fordi jeg trenger en litt romantisk ferie etter ett år i "helvete".

Skrevet

Venezia - fordi jeg trenger en litt romantisk ferie etter ett år i "helvete".

Snakker du om et spesielt sted? Eller en mer generell tilstand?

Skrevet

Mauritius.

Samme her. Noen venner kom hjem derfra for et par uker sida, og det så bare helt fantastisk ut på bildene.

Skrevet

Mauritius.

Joda. Pent, men er det ikke litt kjedelig å bare ligge og schlafe på ei strand hele dagen da?

fei1365380229
Skrevet

Snakker du om et spesielt sted? Eller en mer generell tilstand?

En generell tilstand

ja :(

Skrevet

Malta, fordi det er det særeste lille landet jeg har vært i, og godt kunne tenke meg noen flere turer dit.

Kunne tenke meg en tur til Island også, fordi jeg kjenner noen folk der, og det også er et sært, lite land.

Jeg liker sære, små land.

Skrevet

Malta, fordi det er det særeste lille landet jeg har vært i, og godt kunne tenke meg noen flere turer dit.

Kunne tenke meg en tur til Island også, fordi jeg kjenner noen folk der, og det også er et sært, lite land.

Jeg liker sære, små land.

Når jeg hører sære, små land tenker jeg Korsika:-)

Skrevet

Krysse det amerikanske kontinentet fra øst til vest. Når jeg kommer til vestkysten vil jeg cruise opp og ned California!

Skrevet

Byen Oimyakon i nord-øst Sibir.

Verden kaldeste bebodde plass om vinteren (ned mot -60 grader). Om sommeren forandres byen til en sump, med opp mot pluss +40 og så mye mygg at lufta må skjæres med kniv.

Skrevet

Byen Oimyakon i nord-øst Sibir.

Verden kaldeste bebodde plass om vinteren (ned mot -60 grader). Om sommeren forandres byen til en sump, med opp mot pluss +40 og så mye mygg at lufta må skjæres med kniv.

He he, da burde jeg også være drømme-reise-partner. Hadde du tatt med meg så hadde du, om mulig - fått det enda mere utrivelig:-)

Skrevet

Krysse det amerikanske kontinentet fra øst til vest. Når jeg kommer til vestkysten vil jeg cruise opp og ned California!

Er det anledning til å melde seg på? Route 66 og Pacific Highway passer meg utmerket. I feeet Cadillac eller Lincoln.

Skrevet

Er det anledning til å melde seg på? Route 66 og Pacific Highway passer meg utmerket. I feeet Cadillac eller Lincoln.

Men nå ser jeg til min forskrekkelse at du allerede er booket inn for Sibir, med denne Morsk, som er i det amorøse hjørnet. La deg ikke forlede.

Skrevet

You are my man!!!!

De andre jeg har luftet ideen for kommer alltid å påstår at dette må gjøres på en Harley, selv foretrekker jeg komforten noe på 4 hjul gir:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...