Gå til innhold

Ditt ønske-reisemål?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nå ser jeg til min forskrekkelse at du allerede er booket inn for Sibir, med denne Morsk, som er i det amorøse hjørnet. La deg ikke forlede.

Beklager grip, det er nok allerede gjort. Det er utrolig hvor løssluppen en blir etter en Bailys.....!

Skrevet

Se denne koselige Beed&breakfast-stua som venter på oss..

http://www.iscmoscow.ru/english/ss/392-5.htm

Det var sikkert kjempekoselig..., men jeg måtte laste ned noe jeg ikke gidder å laste ned for at maskinene min skulle kunne lese noe jeg helt sikkert ikke skjønner likevel.

Men jeg stoler på din dømmerkraft(djizzzzeeez!!!!), så dette blir nok koschelig:-)

Skrevet

Island, Egypt, Alaska, Australia.

f.eks? Det er ikke så farlig liksom?;-)

Skrevet

Det mangfoldet og pulsen er der og sikkert mye mer enn du forestiller deg og forventer. New York, New York ...mimre.......mimre. Jeg bodde i området i et år og har vært der to ganger siden.

Skrevet

Når jeg hører sære, små land tenker jeg Korsika:-)

Det er forsåvidt også en plass jeg kunne tenke meg en tur til.

Nå er forsåvidt Korsika fremdeles fransk territorium, så det er en del av et sært, stort land og ikke et sært,lite land.

Skrevet

f.eks? Det er ikke så farlig liksom?;-)

Det er så mange steder jeg vil reise til! Derfor...

Skrevet

Rio.

Rio har vært min drøm siden ungdomsskolen. Å besøke Rio de Janeiro er én av de to tingene jeg har bestemt meg for å gjøre før jeg dør!

Skrevet

Rio har vært min drøm siden ungdomsskolen. Å besøke Rio de Janeiro er én av de to tingene jeg har bestemt meg for å gjøre før jeg dør!

og det andre er...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...