musikeren Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Er lite oppdatert på nyere musikk. Gi meg noen låter jeg kan laste ned, som jeg ikke kan unngå å like. Fra -90 og oppover. Kun kvalitet. 0 Siter
Gjest noen her Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 The hives, the rasmus, getaway people, Bob Dylan, tenacious d, Marilyn Manson, Johnny Cash, Nick Cave, Tom Waits. 0 Siter
musikeren Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 The hives, the rasmus, getaway people, Bob Dylan, tenacious d, Marilyn Manson, Johnny Cash, Nick Cave, Tom Waits. Låter, sa jeg. Det er forskjell på låter og grupper. 0 Siter
Gjest noen her Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Låter, sa jeg. Det er forskjell på låter og grupper. Ikke vær sur, da! Kom ikke på sanger i farten.. Du får lete selv... 0 Siter
Isabella Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Musikk er min store lidenskap her i livet! Jeg har mange gode tips :-) send meg en mail, skal jeg sende deg en liste. Hva slags musikk liker du da? [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.