Gå til innhold

Mest sexy i Hotell Cæsar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i Her og Nå (hos tannlegen) at Ingrid Nordby er den mest sexy av damene i Hotell Cæsar. Ih, hvor god smag jeg haver! Det har jeg ment hele tida. Den jenta har et sug i øynene. Og en heftig kropp. Pent hår. Riktignok har jeg ikke sett Hotell Cæsar på noen år, men... :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest hakuna matata
Skrevet

jeg ville tro at hun som spiller Mai ville vinne den konkurransen.

Skrevet

Mest sexy må da være Cato og nesa hans?

;)

Veit ikke hvem Cato er engang.

Husker forresten at jeg fikk bolle av deg. Det var hyggelig gjort:-)

Skrevet

Hehe... Han er vaktmester, og har nese som en fugl eller noe. Dessuten er han superdust.

Jeg kan ikke huske å ha gitt deg noen bolle. Det var ikke bollemus altså? Nei, trodde ikke det.

Skrevet

Full og sentimental i dag eller?

Skrevet

Hehe... Han er vaktmester, og har nese som en fugl eller noe. Dessuten er han superdust.

Jeg kan ikke huske å ha gitt deg noen bolle. Det var ikke bollemus altså? Nei, trodde ikke det.

Joda, jeg fikk bolle:-)Ikke hjemmebakt riktignok, men det er tanken som teller. Og ikke bollemus. Det får da være grenser. Jeg holder en klar seksuell avstand til alle som er mer enn ti år yngre enn meg.

Hehe, full og sentimental? På ingen måte. Riktignok tatt tre øll tidligere ikveld, men det skal da mere til:-) Er det sånn du er vant til? At når en er litt hyggelig så er det fyll inne i bildet?;-) Neida. Jeg bare synes du er så søt, Åsemor:-)

Skrevet

Pent hår har hun ikke. En dag så jeg hun hadde skille etter hårfarge langs panna. Pen jente, men grusomt hår.

Skrevet

May ville jeg trodd..

Av mannfolka....Christian Borchman!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...