musikeren Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Leste i Her og Nå (hos tannlegen) at Ingrid Nordby er den mest sexy av damene i Hotell Cæsar. Ih, hvor god smag jeg haver! Det har jeg ment hele tida. Den jenta har et sug i øynene. Og en heftig kropp. Pent hår. Riktignok har jeg ikke sett Hotell Cæsar på noen år, men... :-) 0 Siter
Gjest hakuna matata Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 jeg ville tro at hun som spiller Mai ville vinne den konkurransen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Mest sexy må da være Cato og nesa hans? 0 Siter
musikeren Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 Mest sexy må da være Cato og nesa hans? Veit ikke hvem Cato er engang. Husker forresten at jeg fikk bolle av deg. Det var hyggelig gjort:-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Veit ikke hvem Cato er engang. Husker forresten at jeg fikk bolle av deg. Det var hyggelig gjort:-) Hehe... Han er vaktmester, og har nese som en fugl eller noe. Dessuten er han superdust. Jeg kan ikke huske å ha gitt deg noen bolle. Det var ikke bollemus altså? Nei, trodde ikke det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Veit ikke hvem Cato er engang. Husker forresten at jeg fikk bolle av deg. Det var hyggelig gjort:-) Full og sentimental i dag eller? 0 Siter
musikeren Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 Hehe... Han er vaktmester, og har nese som en fugl eller noe. Dessuten er han superdust. Jeg kan ikke huske å ha gitt deg noen bolle. Det var ikke bollemus altså? Nei, trodde ikke det. Joda, jeg fikk bolle:-)Ikke hjemmebakt riktignok, men det er tanken som teller. Og ikke bollemus. Det får da være grenser. Jeg holder en klar seksuell avstand til alle som er mer enn ti år yngre enn meg. Hehe, full og sentimental? På ingen måte. Riktignok tatt tre øll tidligere ikveld, men det skal da mere til:-) Er det sånn du er vant til? At når en er litt hyggelig så er det fyll inne i bildet?;-) Neida. Jeg bare synes du er så søt, Åsemor:-) 0 Siter
Moraki Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Pent hår har hun ikke. En dag så jeg hun hadde skille etter hårfarge langs panna. Pen jente, men grusomt hår. 0 Siter
Moraki Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Christian Borcman Mest sexy? Kenneth. 0 Siter
Piraye Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 May ville jeg trodd.. Av mannfolka....Christian Borchman! 0 Siter
Sofapus Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jens August!! Mai av jentene. Hm, Kenneth! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.