Gå til innhold

hva synes du om "kongefamilien"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest LucySky
Skrevet

Du får ta ut agurken, så skal du se det går bedre!

Gjest papirtiger
Skrevet

Du får ta ut agurken, så skal du se det går bedre!

hehe

Skrevet

Helt OK. Typisk norsk. Dine, mine og våre barn.

Skrevet

Synes kongefamilien representerer oss (Norge) på en helt fremragende måte. Må innrømme at jeg har problemer med å svelge Mette Marit, men det går seg vel til det også. Hun vinner seg etterhvert som hun får mere erfaring.

Synes Sonja får ufortjent mye pepper, kan ikke få meg til å tro at gromgutten Harald ville ha valgt henne om hun hadde vært den snørrhovne kjærringa hun framstilles som. Tror rett og slett at måten hun snakker på får henne til å virke helt annerledes enn det hun i virkeligheten er. Intervjuer med henne har da vist at hun er både varm og omsorgsfull. Fine unger har hun også.

Märtha framstår som ei glad og narurlig dame som gir mye av seg selv. Haakon virker mere lik sin mor, litt stivere og mere påpasselig med å utlevere for mye av sitt private enn Märtha.

Skrevet

En helt vanlig kjernefamilie. Problemet er at det ikke er en kongefamilie.

Skrevet

Synes kongefamilien representerer oss (Norge) på en helt fremragende måte. Må innrømme at jeg har problemer med å svelge Mette Marit, men det går seg vel til det også. Hun vinner seg etterhvert som hun får mere erfaring.

Synes Sonja får ufortjent mye pepper, kan ikke få meg til å tro at gromgutten Harald ville ha valgt henne om hun hadde vært den snørrhovne kjærringa hun framstilles som. Tror rett og slett at måten hun snakker på får henne til å virke helt annerledes enn det hun i virkeligheten er. Intervjuer med henne har da vist at hun er både varm og omsorgsfull. Fine unger har hun også.

Märtha framstår som ei glad og narurlig dame som gir mye av seg selv. Haakon virker mere lik sin mor, litt stivere og mere påpasselig med å utlevere for mye av sitt private enn Märtha.

Så har Haakon en annen rolle enn Märtha også da. Sistnevnte er jo mye friere i hva hun kan si og gjøre.

Men Sonja er faktisk en _veldig_bestemt_ og til dels bitchy dame på enkelte områder, en av mine tidligere arbeidsgivere hadde jobbet på Skaugum i en periode, så han kunne fortelle litt... hehe... :-) Men jeg tror samtidig at hun slett ikke er bitch på alle områder, ovenfor familien tror jeg hun nok stort sett er ganske varm og hyggelig.

Skrevet

Den har tapt seg. Blitt for vanlig.

Heh...mener du at de skal være noe annet enn vanlige mennesker?

Skrevet

Heh...mener du at de skal være noe annet enn vanlige mennesker?

Nei, selve de kongelige kan ikke være noe annet enn vanlige mennesker. Men jeg synes at i løpet av de siste årene har kongefamilien blitt for triviell.

Skrevet

Prinsipielt støtter jeg ikke monarki, men jeg liker den norske kongefamilien. Jeg synes ikke det er riktig at en sønn skal arve sitt yrke fra faren sin uansett sine egne evner, jeg vil ha en president som blir valgt av folket. Jeg liker egentlig Mette Marit mer og mer, men liker ikke tanken på at Sven O. Høiby skal stå sammen med henne på slottsbalkongen på 17. mai.

Skrevet

Prinsipielt støtter jeg ikke monarki, men jeg liker den norske kongefamilien. Jeg synes ikke det er riktig at en sønn skal arve sitt yrke fra faren sin uansett sine egne evner, jeg vil ha en president som blir valgt av folket. Jeg liker egentlig Mette Marit mer og mer, men liker ikke tanken på at Sven O. Høiby skal stå sammen med henne på slottsbalkongen på 17. mai.

Hvorfor i alle dager skulle Sven O. Høyby stå på slottsballkongen 17. mai??

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle Sven O. Høyby stå på slottsballkongen 17. mai??

Nei si det, hvorfor skulle han det :)

Skrevet

Nei si det, hvorfor skulle han det :)

Var det bare noe du fant på? Er ikke helt med her jeg nå...

Skrevet

Var det bare noe du fant på? Er ikke helt med her jeg nå...

Ja det var bare en fleip, litt for å presiere at jeg har ingen sans for ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...