Gjest Slitsomt-26 Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 det ahr seg sånn at kjæresten min gjorde det slo med meg for ca. 2 måneder siden. Det var utrolig tungt,og har felt mange tårer. Jeg ser imidlertid at det var det riktige, men jeg tenker på ham fremdeles. Da vi var sammen visste jeg at det var en som var interessert i meg. Skrev sms og mailer og diverse. Jeg så på han også, tok jeg meg i, da jeg fremdeles var sammen med eksen. Syntes han virket søt. Nå som det er slutt med eksen, har han andre fyren bedt meg ut. Jeg kunne jo godt blitt kjent med ham, kjenner det kribler litt i magen, men jeg vet jo ikke hvem som gir kriblingene! Eksen eller ham?? Er redd jeg går ut med han andre, tror jeg blir forelska, men så er det bare eksen som gir meg sommerfuglene. Er liksom litt redd for å lure meg selv. Hvordan vite hva/hvem jeg vil?? Eksen får jeg ikke tilbake uansett (tror ikke jeg hadde sagt ja heller. Hadde ikke funka i lengden). 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Er du tretten - eller tjueseks? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Kribling er jo bare en forbigående kjemisk tilstand. Hva hvis du heller fokuserer på å bli kjent med han nye? 0 Siter
Gjest Ingen av delene Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Er du tretten - eller tjueseks? Jeg er verken 13 eller 26. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg er verken 13 eller 26. Da hadde tjohooo løsningen;) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Du får jo nesten bare prøve å gå ut med ham nye, så finner du vel ut om du liker ham? Det kan krible fordi det er spennende også, det trenger ikke å være fordi du er forelsket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.