Gå til innhold

Nå er jeg forvirra

Anbefalte innlegg

Gjest Slitsomt-26
Skrevet

det ahr seg sånn at kjæresten min gjorde det slo med meg for ca. 2 måneder siden. Det var utrolig tungt,og har felt mange tårer. Jeg ser imidlertid at det var det riktige, men jeg tenker på ham fremdeles.

Da vi var sammen visste jeg at det var en som var interessert i meg. Skrev sms og mailer og diverse. Jeg så på han også, tok jeg meg i, da jeg fremdeles var sammen med eksen. Syntes han virket søt.

Nå som det er slutt med eksen, har han andre fyren bedt meg ut. Jeg kunne jo godt blitt kjent med ham, kjenner det kribler litt i magen, men jeg vet jo ikke hvem som gir kriblingene! Eksen eller ham?? Er redd jeg går ut med han andre, tror jeg blir forelska, men så er det bare eksen som gir meg sommerfuglene. Er liksom litt redd for å lure meg selv. Hvordan vite hva/hvem jeg vil?? Eksen får jeg ikke tilbake uansett (tror ikke jeg hadde sagt ja heller. Hadde ikke funka i lengden).

Videoannonse
Annonse
IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Er du tretten - eller tjueseks?

Gjest tjohooo
Skrevet

Kribling er jo bare en forbigående kjemisk tilstand.

Hva hvis du heller fokuserer på å bli kjent med han nye?

Gjest Ingen av delene
Skrevet

Er du tretten - eller tjueseks?

Jeg er verken 13 eller 26.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg er verken 13 eller 26.

Da hadde tjohooo løsningen;)

Skrevet

Du får jo nesten bare prøve å gå ut med ham nye, så finner du vel ut om du liker ham? Det kan krible fordi det er spennende også, det trenger ikke å være fordi du er forelsket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...