Gå til innhold

Det kan ikke være greit å være stygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lever jo i en fordomsfull og intolerant verden, hvor hvordan folk ser ut er en vesentlig del av hvordan andre oppfatter dem. Og det er jo bare å se seg rundt, så ser en at "vellykkethet" ofte følges av et ålreit utseende. Unntaket må være Avinorsjef Randi Flesland. Hu er grim!:-D

Altså, daglig ser en mennesker som ikke all verdens extreme makeovers kan gjøre noe med. De er og forblir stygge, og i dagens verden er det faktisk et ganske stort handicap.

Hm. Men det er jo bare menneskelig. Jeg er ikke bedre sjøl. Kunne for eksempel aldri tenke meg å være sammen med noen som er stygge å se på, uansett hvor vakker personlighet de har. Brutalt, men sånn er det bare. Og når jeg sier brutalt, så mener jeg brutalt, for det er mange ulykkelige skjebner rundt om i verden, som ene og aleine henger sammen med utseendet. Mange sliter med dårlig sjøltillit og sosial isolasjon. Åssen er det egentlig å gå upult og uten kjæreste gjennom et helt liv? Høres trist ut. Det verste er, de kan ikke noe for det sjøl en gang. De er jo bare skapt sånn. Men. Noen klarer å bryte mønsteret, og det er bra! For eksempel Randi Flesland. ...Hva er det forresten som er unikt med hennes historie? Er det Frogner-bakgrunnen?

Takke gud for at jeg er blitt tildelt et rimelig ålreit utseende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du er ondsinnet med dette innlegget ditt. Det er greit at du sikkert er uening med denne damen, men fant du ikke noe bedre å angripe enn utseende. Du ville nok ikke gjort det hvis det var en mann.

Jeg synes ikke hun er stygg.

Skrevet

Jeg synes du er ondsinnet med dette innlegget ditt. Det er greit at du sikkert er uening med denne damen, men fant du ikke noe bedre å angripe enn utseende. Du ville nok ikke gjort det hvis det var en mann.

Voksne folk bør ha såpass folkeskikk at de ikke går rundt og kaller andre stygge, uansett hva man mener selv. I det øyeblikket du angriper noen på en måte som ikke kan forsvares, så har du tapt all ære og moral.

"............................"

Skrevet

Jeg er sannelig glad jeg ikke er stygg. Hvis jeg skulle vært stygg ved siden av at jeg er sjuk og gammal, hadde det vært krise.

Skrevet

Det finnes ingen stygge mennesker.Noen er bare penere enn andre.

Gjest tjohooo
Skrevet

Så flott for deg at du er så pen at du mener du er i en posisjon til å kommentere at andre er stygge? Det må være helt fantastisk.

Selv er jeg så stygg at jeg synes ikke andre er stygge. Og jeg trives med det. Det eneste jeg har problemer med, er kommentarer som de du kommer med der. Heller et godt hode enn et vakkert ytre og en ufyselig tankegang. Punktum.

Skrevet

Voksne folk bør ha såpass folkeskikk at de ikke går rundt og kaller andre stygge, uansett hva man mener selv. I det øyeblikket du angriper noen på en måte som ikke kan forsvares, så har du tapt all ære og moral.

"............................"

Hva hvis jeg mener det kan forsvares da? Tviler på at vestkantfrua bryr seg om hva en pittoresk musiker skriver i et forum på nettet. Hu vil nok aldri få vite det heller. Høyt heva over denslags.

Skrevet

Det finnes ingen stygge mennesker.Noen er bare penere enn andre.

Det er den pene måten å si det på. Realiteten er den samme.

Skrevet

Så flott for deg at du er så pen at du mener du er i en posisjon til å kommentere at andre er stygge? Det må være helt fantastisk.

Selv er jeg så stygg at jeg synes ikke andre er stygge. Og jeg trives med det. Det eneste jeg har problemer med, er kommentarer som de du kommer med der. Heller et godt hode enn et vakkert ytre og en ufyselig tankegang. Punktum.

Jeg pen? Hehe. Søt er ordet:-)

Men ærlig talt, det må da være lov å kalle kjerringa for grim. Hu ser jo ut som en grim mann! Leste et portrettintervju med hu i Dagbladet. Livskurven balanserte fram og tilbake på Svært bra hele veien. Dama veit altså ikke hva det vil si å ha det annet enn Svært bra, og samtidig sitter hu og skalter og valter med tusenvis av mennesker? Det minste noen kan gjøre for hu er i hvert fall å fortelle henne at hu er grim! Så får hu seg ihvertfall en liten trøkk. Det bare vokser hu på. Det burde for faen være et minstekrav til en toppleder at han/hu har gjennomgått en skikkelig livskrise i løpet av livet.

Skrevet

Nei, det er jo typisk at det bare er damer i toppstillinger som skal få komentert sitt utseende.

For menn er det nok å være inteligent. Damer skal helst være begge deler.

Men blir man for pen, så er det et problem også, for da skal man helst være veldig overbesvisende inteligent.

Skrevet

Hva hvis jeg mener det kan forsvares da? Tviler på at vestkantfrua bryr seg om hva en pittoresk musiker skriver i et forum på nettet. Hu vil nok aldri få vite det heller. Høyt heva over denslags.

Hvis du ikke skjønte det, så snakket jeg generellt.

".........................."

Skrevet

Det er den pene måten å si det på. Realiteten er den samme.

Er ikke enig i det.Det som er ikke er hvitt, er ikke automatisk svart.

Masse flotte gråtoner i mellom :-)

Skrevet

Nei, det er jo typisk at det bare er damer i toppstillinger som skal få komentert sitt utseende.

For menn er det nok å være inteligent. Damer skal helst være begge deler.

Men blir man for pen, så er det et problem også, for da skal man helst være veldig overbesvisende inteligent.

Bare damer? Også enkelte menns utseende blir diskutert. Bl.a. har Donald Trumps hår vært oppe mer enn en gang i media.

Norske mannlige ledere er stort sett gamle stygge menn, da blir det litt kjedelig å diskutere utseendet deres.

Skrevet

Bare damer? Også enkelte menns utseende blir diskutert. Bl.a. har Donald Trumps hår vært oppe mer enn en gang i media.

Norske mannlige ledere er stort sett gamle stygge menn, da blir det litt kjedelig å diskutere utseendet deres.

Vi kunne jo begynne å diskutere hvor jæ... stygge de ser ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...