Gå til innhold

Har du noen forslag til meg...?

morojenta

Anbefalte innlegg

hei jeg er ei jente på 19 år og vil gjerne gå litt ned i vekt.. Jeg trener 3-4 ganger i uken, aerobic, step og styrke, syns vel at jeg spsier sunne måltider og riktige mengder til tider, men noen ganger skeier det ut med søtskaker og da "hiver" jeg innpå kan du si.. Dette er ikke noe særlig siden jeg prøver å gå ned i vekt, men har du noen forslag til hva jeg kan forbedre? Hva er det som kan stoppe søthungeren min, for det er sjokolade som er det største problemet...? Jeg vil leve et sunt liv, med et normalt kosthold og ikke overspise en gang i blant, føler meg rett og lsett dårlig etter jeg har gjort det.. Håper på ett svar..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Pass på å spis regelmessig og næringsrikt (gjerne med mye fiber). Hvis du likevel føler behov for å overspise snop kan du:

*pusse tenna

*Spise en bit, vente et kvarter før du spiser en til. Da får hodet litt tid til å ombestemme seg hvis det vil.

*en stor kopp te med suketter.

Ender det med at du overspiser (og det troe jeg det gjør for ALLE av og til, altså!), så bare si til deg selv at "huff, det var ikke noe godt, kroppen min kjennes ikke noe fornøyd med denne tilstanden her" og prøv å huske den uggene følelsen til neste gang. Men prøv ikke å få skyldfølelse eller noe sånt, det fører jo ikke noe positivt med seg!

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...