Gå til innhold

Gjøre kjæresten sjalu

Anbefalte innlegg

Gjest ertekroken
Skrevet

Jeg har en venn/kjæreste som jeg synes er litt tilbakeholdende. Vi møtes ikke ofte, men har det veldig bra sammen når vi er sammen. Jeg har lyst å finne ut om han blir sjalu eller om han ikke bryr seg i det hele tatt. Noen tips hva jeg kan si til han

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan jo spørre han rett ut.

Eller så kan du selvsagt skryte på deg en date, at du rotet med noen andre, feide over en annen, eller lignende.

Den slags løgner kan selvsagt slå tilbake på deg, all den tid det kjapt kan resultere i at fyren ikke gidder å leke med deg mer.

Gjest ertekroken
Skrevet

Eller så kan du selvsagt skryte på deg en date, at du rotet med noen andre, feide over en annen, eller lignende.

Den slags løgner kan selvsagt slå tilbake på deg, all den tid det kjapt kan resultere i at fyren ikke gidder å leke med deg mer.

Jeg har ikke lyst å skryte på meg noe som ikke er sant, har bare lyst å se reaksjonene hans. Hvis jeg spør han kan han lett bli irritert.

Skrevet

Nei, vet du hva. Det blir for dumt. Vær heller glad for at kjæresten ikke er sjalu.

Skrevet

Jeg har ikke lyst å skryte på meg noe som ikke er sant, har bare lyst å se reaksjonene hans. Hvis jeg spør han kan han lett bli irritert.

Kjøpt blomster til degselv og sett de frem og hvis han spør hvem de er fra sier du "å, det var bare en mann fra jobben som sendte de til meg"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dere har åpenbart et kommunikasjonsproblem.

Gjest papirtiger
Skrevet

Høres ut som en glimrende ide! Kanskje han blir så sjalu at han gjør det slutt med deg! Men siden han ble så sjalu, så må han elske deg!

Er du mer enn 16 år, så ser du hvor urimelig/barnslig en slik ide er.

Gjest ertekroken
Skrevet

Høres ut som en glimrende ide! Kanskje han blir så sjalu at han gjør det slutt med deg! Men siden han ble så sjalu, så må han elske deg!

Jeg fyller ikke 16 før om en uke.

Gjest ertekroken
Skrevet

Kjøpt blomster til degselv og sett de frem og hvis han spør hvem de er fra sier du "å, det var bare en mann fra jobben som sendte de til meg"

En god ide

Skrevet

Jeg er laaaaaaaaangt over 16, og synes ikke ideen trenger å være så urimelig/barnslig. En ting er å få en ide, en annen ting er måten den blir gjennomført på. Må si at jeg som en godt voksen dame blir ikke lei meg hvis jeg merker at kjæresten bryr seg.

Skrevet

Var fyren fra Odalen?

Skrevet

Dere har åpenbart et kommunikasjonsproblem.

Kanskje de snakker to forskjellige språk, eller dialekter?

Skrevet

En god ide

Si når du får SMS: 'åh nå sender han melding engang til, han er så forelsket i meg og jeg som har sagt til han at jeg vil mye heller være sammen med deg'.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje de snakker to forskjellige språk, eller dialekter?

Nå skjønner jeg ikke hva du babler om. Verken i innlegget hvor du lurer på om fyren er odøling, eller innlegget om dialekter.

Selv om jeg på generelt plan forstår problemet med dialekter. Spesielt dersom en av partene snakker bergensk.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg er laaaaaaaaangt over 16, og synes ikke ideen trenger å være så urimelig/barnslig. En ting er å få en ide, en annen ting er måten den blir gjennomført på. Må si at jeg som en godt voksen dame blir ikke lei meg hvis jeg merker at kjæresten bryr seg.

Alle vil føle seg prissatt av kjæresten, men man blir ikke mer prissatt om man bringer mer misnøye (sjalusi i dette tilfellet) til forholdet.

Det er en grunn til at alle babler om hvor viktig kommunikasjon er i et forhold..

Gjest tjohooo
Skrevet

Nå skjønner jeg ikke hva du babler om. Verken i innlegget hvor du lurer på om fyren er odøling, eller innlegget om dialekter.

Selv om jeg på generelt plan forstår problemet med dialekter. Spesielt dersom en av partene snakker bergensk.

Nemlig!!!

Skrevet

Det står ingenting om fyren er fra Bergen heller, og hvis han er det da er det innlysende hvorfor det er kommunikasjonssvikt. Så kan det jo være at dette er en Bongo fra Kongo som ikke snakker norsk, og det er ikke sikkert at jenta snakker bongospråk eller kongospråk, da igjen blir det språkproblemer. Mannen kan jo til og med være svensk.

Skrevet

Alle vil føle seg prissatt av kjæresten, men man blir ikke mer prissatt om man bringer mer misnøye (sjalusi i dette tilfellet) til forholdet.

Det er en grunn til at alle babler om hvor viktig kommunikasjon er i et forhold..

Jeg tar dette rett og slett ikke så alvorlig. Tror ikke at dette er seriøst egentlig. Tror du virkelig på at jenta skriver dette her og blir 16 i neste uke. Hun storkoser seg sikkert nå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det står ingenting om fyren er fra Bergen heller, og hvis han er det da er det innlysende hvorfor det er kommunikasjonssvikt. Så kan det jo være at dette er en Bongo fra Kongo som ikke snakker norsk, og det er ikke sikkert at jenta snakker bongospråk eller kongospråk, da igjen blir det språkproblemer. Mannen kan jo til og med være svensk.

Et velmenende råd fra meg til deg:

Ro ned på alkoholkonsumet. Det er tross alt søndag.

Skrevet

Et velmenende råd fra meg til deg:

Ro ned på alkoholkonsumet. Det er tross alt søndag.

Jeg sa ikke noe galt, og ikke har jeg egentlige språkproblemer selvom jeg er flerspråklig. Vi islendinge pleier å ta godt for oss når vi setter igang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...