Clue1365380406 Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg er laaaaaaaaangt over 16, og synes ikke ideen trenger å være så urimelig/barnslig. En ting er å få en ide, en annen ting er måten den blir gjennomført på. Må si at jeg som en godt voksen dame blir ikke lei meg hvis jeg merker at kjæresten bryr seg. Sjalusi er en vond følelse. Hvis en vil påføre den man påstår å være glad i noe som er vondt....hvor glad er man egentlig i den andre da? Å gjøre kjæresten sjalu, er egoistisk, slemt, og tyder på dårlig selvtillit. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Sjalusi er en vond følelse. Hvis en vil påføre den man påstår å være glad i noe som er vondt....hvor glad er man egentlig i den andre da? Å gjøre kjæresten sjalu, er egoistisk, slemt, og tyder på dårlig selvtillit. Jeg tar dette ikke så høytidelig. Tror ikke dette er ment å gjennomføres slik. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.