Gå til innhold

Hvor mye gir du til Hjerteromaksjonen?

Anbefalte innlegg

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hadde bare 70 kroner i kontanter jeg da, så det ble med det. Hadde tenkt å gi 200, så jeg får se om det går an å sende resten over nettet.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• Maggi

3

• Babette

3

• msna

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Her har det ikke vært noen enda, men det blir sikkert 100 kroner. Det var det jeg hadde i kontanter, for jeg har glemt å ta ut...

Skrevet

Det pleier å være slik at man kan betale pr giro, eller ringe et nr. hvor man da automatisk gir et bestemt beløp hver gang man ringer, som altså blir trukket av tlf.regningen. Og så er det en CD man kan kjøpe, der overskuddet går til aksjonen.

Skrevet

Det pleier å være slik at man kan betale pr giro, eller ringe et nr. hvor man da automatisk gir et bestemt beløp hver gang man ringer, som altså blir trukket av tlf.regningen. Og så er det en CD man kan kjøpe, der overskuddet går til aksjonen.

Glemte å si at jeg ikke har kontanter i det hele tatt sjøl, så jeg kommer til å gi pr telefon eller giro.

fei1365380229
Skrevet

Vi hadde 180 kroner i kontanter i lommeboken og det gav vi.

Skrevet

Gav den eneste lappen jeg hadde igjen i lommeboka, og det var 200.

Skrevet

Her har de ikke vært og kommer de så gir naboen for meg og så betaler jeg tilbake når jeg får penger. Så da kommer det an på naboens lommebok :o)

Skrevet

Hadde tenkt å gi 200, men så hadde de vært her akkurat mens vi var ute på tur.

ja ja,. da blir det til at vi overfører til konto isteden. Samme beløp.

Skrevet

Her har det ikke vært noen enda, men det blir sikkert 100 kroner. Det var det jeg hadde i kontanter, for jeg har glemt å ta ut...

Ga 200kr. iår.

Nettopp gått med bøsse og folk var mere positive iår enn tidligere, flere sa det rett ut: det er fordi vi skal gi til vårt eget land. En gammel mann ga tre ganger så mye iår sa han fordi det var til Norge.

De fleste ga vel en femtilapp, men flere ga også 100kr. og 200kr., også 300kr.

Noen var ikke hjemme og noen lot som om de ikke var hjemme og noen få svarte at de ikke hadde "småpenger", dermed ikke noe derfra. Kunne jo ikke akkurat si at jeg tok "store" penger også!

En sa at han ga selv til Kirkens Bymisjon det han ville for tålte ikke trynet på Mette Marit.

Ja, ja, mange opplevelser på en slik innsamlingsrunde.

Skrevet

Ga 200kr. iår.

Nettopp gått med bøsse og folk var mere positive iår enn tidligere, flere sa det rett ut: det er fordi vi skal gi til vårt eget land. En gammel mann ga tre ganger så mye iår sa han fordi det var til Norge.

Noen var ikke hjemme og noen lot som om de ikke var hjemme og noen få svarte at de ikke hadde "småpenger", dermed ikke noe derfra. Kunne jo ikke akkurat si at jeg tok "store" penger også!

En sa at han ga selv til Kirkens Bymisjon det han ville for tålte ikke trynet på Mette Marit.

LOL, han sa ikke det. Morsomt.

Skrevet

Jeg var på kino med barna og der var det massevis av bøssebærere :-) Vi ga 200.- som vi hadde planlagt. Når vi kom hjem, hadde far i huset kommet hjem etter å ha vært borte noen dager, og self. hadde bøssebærere vært på døra før vi kom hjem, så da ble det 200.- til til aksjonen :-)

Skrevet

Ga 200kr. iår.

Joda, Dorthe, det er helt sant!

Skrevet

Det var det med å skyte budbringeren da :o)

Fikk du mer kjeft eller?

Skrevet

Han ville nok gjerne få igang en diskusjon....., virka skikkelig sinna forresten. Jeg gikk nedover trappa og svarte bare at hver og en får gi på den måten man vil! Det var det.

Gjest Bøssebærer
Skrevet

Samboeren min og jeg ga 1000 kroner hver... Det er mye mer enn jeg har gitt før hvertfall, men tenkte at andre har mye mer bruk for de pengene enn meg...

Vi har også gått med bøsse i flere timer i dag. Og er ganske sjokkerte over hvor LITE folk gav, hvis de i det hele tatt var hjemme og åpnet døra. Vi opplevde flere ganger at vi hørte folk bak døra som ikke lukket opp. Folk gav stort sett småpenger. Et par stykker som gav 200 lapper, en som gav 150 og et par stykker som gav 100. At det er så få som gir papirpenger i det er for dårlig syns jeg.

En annen ting vi fant ut er at unge folk gir mer. Bortsett fra hun "wannabe-Nemi" som bare sa NEI og lukket døra igjen.

Vi kan hvertfall legge oss med god samvittighet i kveld :-)

Skrevet

Samboeren min og jeg ga 1000 kroner hver... Det er mye mer enn jeg har gitt før hvertfall, men tenkte at andre har mye mer bruk for de pengene enn meg...

Vi har også gått med bøsse i flere timer i dag. Og er ganske sjokkerte over hvor LITE folk gav, hvis de i det hele tatt var hjemme og åpnet døra. Vi opplevde flere ganger at vi hørte folk bak døra som ikke lukket opp. Folk gav stort sett småpenger. Et par stykker som gav 200 lapper, en som gav 150 og et par stykker som gav 100. At det er så få som gir papirpenger i det er for dårlig syns jeg.

En annen ting vi fant ut er at unge folk gir mer. Bortsett fra hun "wannabe-Nemi" som bare sa NEI og lukket døra igjen.

1000 kr?

Det er nok ikke mange som kan avse så mye.

Syns ikke du har så mye å bli sjokkert over, ærlig talt.

Når du syns det er for lite at folk gir 100kr, f eks, høres merkelig ut.

De fleste av oss har mange utgifter, og når mange tilsammen gir f eks 100, så blir det jo mye tilsammen.

Skrevet

1000 kr?

Det er nok ikke mange som kan avse så mye.

Syns ikke du har så mye å bli sjokkert over, ærlig talt.

Når du syns det er for lite at folk gir 100kr, f eks, høres merkelig ut.

De fleste av oss har mange utgifter, og når mange tilsammen gir f eks 100, så blir det jo mye tilsammen.

På telefon kan man ikke gi mindre enn 175 kr.

Skrevet

Det kan jo hende at flere ringer inn i TILLEGG. Det er liksom littt flaut p ikke gi noe til de på døra, selv om man har ringt inn.Jeg støtter ganske mye hver måned og jodi vi har grei økonomi. Men vi har valgt oss ut noe vi støtter månedlig, og dda kan vi ikke bidra med kr 1000,- på dette i tillegg. SORRY!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...