Gjest camilla`n Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Har sett en del asjetter/tallerkner rundt forbi på resturanter ol som er firkantet.. Litt anderledes enn de vanlige runde. Noen som skjønner hva jeg mener-og som vet om noen stederman kan få tak i slike til en passe rimelig penge? Gjerne med internett adresser!?På forhånd takk for hjelpe! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 På Olaf Ryes plass på Grünerløkka. Hjørnet Sorienberggata/Markveien. 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 På Olaf Ryes plass på Grünerløkka. Hjørnet Sorienberggata/Markveien. Vet du hva butikken heter? Jeg bor nemlig et stykke fra oslo, og er der veldig sjelden.. Men takk allikevel! 0 Siter
Gemini Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Noe sånt? http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=9287482-88&T=&K=80&S=1&PS=5&Type=0&Search= Ikke alle Skeidar-butikker har fullt vare-utvalg, så ring rundt og sjekk litt. 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Noe sånt? http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=9287482-88&T=&K=80&S=1&PS=5&Type=0&Search= Ikke alle Skeidar-butikker har fullt vare-utvalg, så ring rundt og sjekk litt. YES! Den satt i sikringsboksen vettu... Akkurat slike jeg tenkte på. Og Skeidar er det ikke langt til, hvis denne her har da. Tusen takk! 0 Siter
Gemini Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 YES! Den satt i sikringsboksen vettu... Akkurat slike jeg tenkte på. Og Skeidar er det ikke langt til, hvis denne her har da. Tusen takk! Hvis din lokale Skeidar ikke har, men du finner en som har slike på en ringerunde, så bør de klare å skaffe, så du slipper å reise land og strand rundt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Vet du hva butikken heter? Jeg bor nemlig et stykke fra oslo, og er der veldig sjelden.. Men takk allikevel! Husker ikke men kan skjekke i morgen eller overimorgen. 0 Siter
Alana Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Husker ikke men kan skjekke i morgen eller overimorgen. Heter den ikke Ceramo eller noe sånt? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Heter den ikke Ceramo eller noe sånt? Jeg er helt blank akkurat nå ) De har noen inne på senteret også. Husker ikke hva den butikken heter akkurat nå heller men de minner mer om de på Skeidar. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg tror de har det på alle butikker som selger tallerkner... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.