Gå til innhold

Asjetter/tallerkner

Anbefalte innlegg

Gjest camilla`n
Skrevet

Har sett en del asjetter/tallerkner rundt forbi på resturanter ol som er firkantet.. Litt anderledes enn de vanlige runde. Noen som skjønner hva jeg mener-og som vet om noen stederman kan få tak i slike til en passe rimelig penge? Gjerne med internett adresser!?På forhånd takk for hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Olaf Ryes plass på Grünerløkka. Hjørnet Sorienberggata/Markveien.

Gjest camilla`n
Skrevet

På Olaf Ryes plass på Grünerløkka. Hjørnet Sorienberggata/Markveien.

Vet du hva butikken heter? Jeg bor nemlig et stykke fra oslo, og er der veldig sjelden.. Men takk allikevel!

Skrevet

YES! Den satt i sikringsboksen vettu... Akkurat slike jeg tenkte på. Og Skeidar er det ikke langt til, hvis denne her har da. Tusen takk!

Hvis din lokale Skeidar ikke har, men du finner en som har slike på en ringerunde, så bør de klare å skaffe, så du slipper å reise land og strand rundt.

Skrevet

Vet du hva butikken heter? Jeg bor nemlig et stykke fra oslo, og er der veldig sjelden.. Men takk allikevel!

Husker ikke men kan skjekke i morgen eller overimorgen.

Skrevet

Husker ikke men kan skjekke i morgen eller overimorgen.

Heter den ikke Ceramo eller noe sånt?

Skrevet

Heter den ikke Ceramo eller noe sånt?

Jeg er helt blank akkurat nå :o)

De har noen inne på senteret også. Husker ikke hva den butikken heter akkurat nå heller men de minner mer om de på Skeidar.

Skrevet

Jeg tror de har det på alle butikker som selger tallerkner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...