Balalaika Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei! Jente 22, 172 cm. veier 69-70 kg. Jeg sluttet å røyke for 2 1/2 mnd siden. Har nå trent en måned. Jeg jogger en time 3-4 ganger i uken. Også noe aerobic. Ca. en måned etter at jeg sluttet å røyke, la jeg på meg. 4-5 kilo faktisk! Jeg som ALLTID har hatt en stabil vekt uten å gjøre en dritt! Jeg er så fortvilet, for jeg merker det så godt! Jeg har nå trent i en måned, men kiloene vil ikke av! Jeg spiser normalt 3-4 ganger om dagen. Det utgjør vel til sammen 5-6 brødskiver og middag. Er det for mye? Har røykekutt senket forbrenningen min?? Hva kan jeg gjøre, og hvorfor går jeg ikke ned når jeg trener og trener?! Jeg drikker ikke brus og jeg er påpasselig med godteri. Er det noen som har noen råd eller som vet hva jeg kan gjøre, hvilken trening som er best for å gå ned i vekt, eller hvorfor jeg ikke går ned i vekt?? Skal det virkelig være nødvendig å gå på milkshake-kur eller lignende for å gå ned i vekt?? Jeg er jo ikke overvektig, men de 4-5 kiloene jeg la på meg etter å ha stumpet røyken vil jeg ha bort! De har lagt seg rundt hofte,rumpe,lår... Hjelp!! Noen råd??? Hilsen fortvilet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har også lagt på meg og jeg har prøvd i alle år å bli fetere men nå synes jeg det er nok også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 En måned er ikke lenge i det hele tatt. Det kan godt hende det tar både en, to og tre måneder til før du merker resultater. Hvorvidt slikt tar kort eller lang tid avhenger veldig mye av den individuelle kroppen, samt av traningsformen. Et tips: tren litt styrketrening i tillegg til kardio. Det er bare positivt, også for de som vil ned i vekt. ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.