Gå til innhold

Skjult nr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det er noen som har ringt meg et par ganger nå, og jeg kan se nr, men det står ikke registrert eller noe. Hvordan kan jeg finne ut hvem det er? Finnes det en måte?

(personen snakker ikke når han/hun ringer, og nr er ikke kjent for meg.)

Videoannonse
Annonse
skorpionfisken
Skrevet

Jeg fikk også en sånn telefon. Jeg så nr, men det fantes ikke på nettet. Ikke i gule sider og ikke på telefonkatalogen.no.

Jeg sendte nummeret som SMS til 1985. Det tok noen minutter så fant de ut at det var et internnummer i en bedrift. Altså ikke sentralbordnummeret deres men et direktenummer inn til den som hadde ringt. 1985 finner altså ut hva du ikke selv kan finne ut på nettet.

Skrevet

Jeg fikk også en sånn telefon. Jeg så nr, men det fantes ikke på nettet. Ikke i gule sider og ikke på telefonkatalogen.no.

Jeg sendte nummeret som SMS til 1985. Det tok noen minutter så fant de ut at det var et internnummer i en bedrift. Altså ikke sentralbordnummeret deres men et direktenummer inn til den som hadde ringt. 1985 finner altså ut hva du ikke selv kan finne ut på nettet.

Hvis det kommer opp 'Skjult ID' så kan du ikke gjøre noen ting.

skorpionfisken
Skrevet

Hvis det kommer opp 'Skjult ID' så kan du ikke gjøre noen ting.

Jammen det står i innlegget til reikiana at hun kan se nummeret, men ikke klarer å slå opp hvem det er sitt.

Skrevet

Jammen det står i innlegget til reikiana at hun kan se nummeret, men ikke klarer å slå opp hvem det er sitt.

Det har du rett i, beklager jeg tenkte på andre tilfeller hvor jeg har blitt oppringt selv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...