Gjest emilliea Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Frokost. Må trkke i meg en halv brødskive for at jeg ikke skal bli slapp de første timene av dagen. Men blæh, det er ikke med glede. Ofte glemmer jeg å spise noe. Er mest sulten aller først når jeg våkner, så går det over. RÅd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Må du spise brødskive da? Hva med litt frukt og noen mandler/hasselnøtter? Eller kanskje en yoghurt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplast Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg kom for å skrive akkurat det samme. Det er lenge siden jeg har spist "skikkelig" frokost, kanskje et år ellernoe. Og jeg har aldri spist jevnlig frokost. Jeg er aldri sulten om morgenen, og da overdriver jeg ikke heller. Å spise noe da er noe skikkelig ork, det er nesten som jeg akkurat har spist. Det meste jeg får i meg er kanskje et glass saft. Jeg har gått i perioder over 3-4 dager uten å spise noenting, jeg kan være litt sulten på dagen og om kvelden, men absolutt ikke om morgenen. Morgengretten er jeg også (sikkert fordi jeg ikke spiser!), og blir skikkelig lei av at folk forteller meg jeg må spise noe, og det hjelper jo ikke særlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Spis noe annet enn brød. Kanskje det frister og smaker mer, med fx frokostblanding med frukt og yoghurt/melk på, eller noen av jubalongs forslag, eller noe helt annet... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Se om du får i deg litt frukt i det minste. Jeg sliter med frokost sjøl jeg, og har alltid gjort det. Drøyer ofte med spisinga og tar heller noe når jeg kommer på jobben. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.