Gå til innhold

Frokost - blæh

Gjest emilliea

Anbefalte innlegg

Gjest emilliea

Frokost. Må trkke i meg en halv brødskive for at jeg ikke skal bli slapp de første timene av dagen. Men blæh, det er ikke med glede. Ofte glemmer jeg å spise noe. Er mest sulten aller først når jeg våkner, så går det over. RÅd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bobleplast

Jeg kom for å skrive akkurat det samme. Det er lenge siden jeg har spist "skikkelig" frokost, kanskje et år ellernoe. Og jeg har aldri spist jevnlig frokost.

Jeg er aldri sulten om morgenen, og da overdriver jeg ikke heller. Å spise noe da er noe skikkelig ork, det er nesten som jeg akkurat har spist. Det meste jeg får i meg er kanskje et glass saft.

Jeg har gått i perioder over 3-4 dager uten å spise noenting, jeg kan være litt sulten på dagen og om kvelden, men absolutt ikke om morgenen.

Morgengretten er jeg også (sikkert fordi jeg ikke spiser!), og blir skikkelig lei av at folk forteller meg jeg må spise noe, og det hjelper jo ikke særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis noe annet enn brød. Kanskje det frister og smaker mer, med fx frokostblanding med frukt og yoghurt/melk på, eller noen av jubalongs forslag, eller noe helt annet... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du får i deg litt frukt i det minste. Jeg sliter med frokost sjøl jeg, og har alltid gjort det. Drøyer ofte med spisinga og tar heller noe når jeg kommer på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...