Gå til innhold

Hva er kjedelige hårfarger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mørk blond. Jeg pleier å bleke striper, men etter p-pilleslutt i sommer har jeg mistet så mye hår at jeg vil la håret hvile litt. Dermed må jeg farge inn litt mørkere striper for å jevne overgangen til mitt eget. (Farging skal være litt mer skånsomt enn bleking). Men blir jeg en grå mus da? Mange definerer alle grader av blondt hår (lys blond, mellomblond og mørk blond) som kommunefarget og kjedelig. Er det det? Jeg kler ikke varme toner, så det kan jeg ikke ha. Er det eneste spennende alternativet for oss blonde å bleke striper? Hva synes dere er kjedelige hårfarger, og hva er fine?

Fortsetter under...

Gjest Farge er gøy
Skrevet

Jeg er kommunefarget, men med naturlige innslag av striper. Får ofte skryt av hårfargen min, som mange tror jeg har 'ordnet'. Faktisk er det begynt å bli ganske grått, men siden jeg har disse naturlige nyansene i håret blir det tydeligvis ikke oppfattet slik.

Hvilken farge en kler kommer helt an på hudfarge og personlighet synes jeg. Enkelte er veldig pene med grått hår, andre kler det ikke. Grått er mange forskjellige nyanser også.

Farger jeg håret trives jeg best med mørkt brunt. Synes den her brune med innslag av rødt som

'alle' skal ha blir litt kjedelig. Sikkert siden alle har den.

Har jo kommet farger med vedlagt ekstrafarge for striping. Den skal jeg prøve neste gang.

Skrevet

Jeg var lys en gang, men blitt mellom/mørkblond.

Jeg trives ikke med det og farger derfor noen lyse striper på overhåret for og fresje det litt opp.

Etterhvert har jeg funnet en farge jeg trives med som ikke er FOR lys. Det er heller ikke pent.

Har mange ganger tenkt på å farge det brunt, men tør ikke. Hadde et veldig mislykket forsøk for noen år siden, og følte det ikke var meg.

På meg ble det veldig kjedelig,men jeg synes jo det er fint på mange andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...