Gå til innhold

Ny netleser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man bør bytte sier de lærde...

til Opera, Firefox eller...

Ja, hvem tar man da?

:)

Gjest Big Mac
Skrevet

Sorry... ;)

Tja, det er bare å følge diskusjonen på nettet, f.eks. i omleggingen av design på dol, så ser du hvilke browsere det er størst problemer med....

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Tja, det er bare å følge diskusjonen på nettet, f.eks. i omleggingen av design på dol, så ser du hvilke browsere det er størst problemer med....

Det at DOL-siden bare fungerre med IE betyr ikke at det er en god nettleser, det betyr at sidene her ikke fungerer som de skal. Jeg syns slett ikke de er optimale i IE heller, tvert imot er designet dårlig.

Hadde gått for Opera, den er knallbra.

Gjest Big Mac
Skrevet

Det at DOL-siden bare fungerre med IE betyr ikke at det er en god nettleser, det betyr at sidene her ikke fungerer som de skal. Jeg syns slett ikke de er optimale i IE heller, tvert imot er designet dårlig.

Hadde gått for Opera, den er knallbra.

Men det er ikke bare DOL.

Det hjelper heller ikke brukeren noe særlig å skylde på at siden var "dårlig designet".

Kjør Explorer du. Opera er og blir en marginalbrowser.

Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med Opera, men har ikke prøvd andre enn den og IE.

Det går jo an å laste ned og prøve. Og er du ikke fornøyd, er det ikke verre enn å avinstallere og bytte tilbake.

Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med Opera som nettleser. :-)

Man kan bruke den til irc-chatting og mail også, men der foretrekker jeg de programmene jeg er vant med å bruke, mIRC og Outlook.

Skrevet

Installer begge og se hva du foretrekker?

Selv bruker jeg Opera.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...