Rubia Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Man bør bytte sier de lærde... til Opera, Firefox eller... Ja, hvem tar man da? 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Sorry... Tja, det er bare å følge diskusjonen på nettet, f.eks. i omleggingen av design på dol, så ser du hvilke browsere det er størst problemer med.... 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Tja, det er bare å følge diskusjonen på nettet, f.eks. i omleggingen av design på dol, så ser du hvilke browsere det er størst problemer med.... Det at DOL-siden bare fungerre med IE betyr ikke at det er en god nettleser, det betyr at sidene her ikke fungerer som de skal. Jeg syns slett ikke de er optimale i IE heller, tvert imot er designet dårlig. Hadde gått for Opera, den er knallbra. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Det at DOL-siden bare fungerre med IE betyr ikke at det er en god nettleser, det betyr at sidene her ikke fungerer som de skal. Jeg syns slett ikke de er optimale i IE heller, tvert imot er designet dårlig. Hadde gått for Opera, den er knallbra. Men det er ikke bare DOL. Det hjelper heller ikke brukeren noe særlig å skylde på at siden var "dårlig designet". Kjør Explorer du. Opera er og blir en marginalbrowser. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg er strålende fornøyd med Opera, men har ikke prøvd andre enn den og IE. Det går jo an å laste ned og prøve. Og er du ikke fornøyd, er det ikke verre enn å avinstallere og bytte tilbake. 0 Siter
Gemini Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg er strålende fornøyd med Opera som nettleser. :-) Man kan bruke den til irc-chatting og mail også, men der foretrekker jeg de programmene jeg er vant med å bruke, mIRC og Outlook. 0 Siter
citoyen Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Installer begge og se hva du foretrekker? Selv bruker jeg Opera. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.