Gå til innhold

Nero...problem!

Anbefalte innlegg

Gjest brenne cd
Skrevet

Jeg har musikk på min pc som jeg ønsker å brenne på en cd. Jeg har brukt Nero tidligere, uten problemer.

Igår skulle jeg brenne noen sanger, og hver gang jeg trykket på "burn" på Nero, stod det at jeg måtte putte i en cd i brenneren min, fordi den var uten en cd!Men saken er at jeg faktisk hadde en cd i brenneren. Jeg prøvde å restarte maskinen, men dette hjalp ikke. Hver gang stod det at jeg måtte putte i en cd i brenneren.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest brenne cd
Skrevet

Var CD'n ubrukt fra før?

Den var helt ubrukt.

Altså ny, uten riper.

Gjest tottlå
Skrevet

Den var helt ubrukt.

Altså ny, uten riper.

Altså.....??? Jeg har to CD rom på harddisken min......må jeg ha nero for å kunne brenne cd??? "Brenne"- cd rommet vil ikke åpne seg.....hva må jeg gjøre...???

Skrevet

Altså.....??? Jeg har to CD rom på harddisken min......må jeg ha nero for å kunne brenne cd??? "Brenne"- cd rommet vil ikke åpne seg.....hva må jeg gjøre...???

Du trenger cd-brenner og et program til det. det -må- ikke være nero.

Om brenneren ikke vil åpne seg kan du jo sjekke om den er kopla til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...