Gjest brenne cd Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har musikk på min pc som jeg ønsker å brenne på en cd. Jeg har brukt Nero tidligere, uten problemer. Igår skulle jeg brenne noen sanger, og hver gang jeg trykket på "burn" på Nero, stod det at jeg måtte putte i en cd i brenneren min, fordi den var uten en cd!Men saken er at jeg faktisk hadde en cd i brenneren. Jeg prøvde å restarte maskinen, men dette hjalp ikke. Hver gang stod det at jeg måtte putte i en cd i brenneren. Noen som vet hva jeg kan gjøre? 0 Siter
Gjest brenne cd Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Var CD'n ubrukt fra før? Den var helt ubrukt. Altså ny, uten riper. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Den var helt ubrukt. Altså ny, uten riper. Altså.....??? Jeg har to CD rom på harddisken min......må jeg ha nero for å kunne brenne cd??? "Brenne"- cd rommet vil ikke åpne seg.....hva må jeg gjøre...??? 0 Siter
Piraye Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Altså.....??? Jeg har to CD rom på harddisken min......må jeg ha nero for å kunne brenne cd??? "Brenne"- cd rommet vil ikke åpne seg.....hva må jeg gjøre...??? Du trenger cd-brenner og et program til det. det -må- ikke være nero. Om brenneren ikke vil åpne seg kan du jo sjekke om den er kopla til... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.