Gå til innhold

Hva ville du valgt??

Gjest dårlig råd, usikker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reist til en annen kant av landet sammen med samboeren og barna dine å feiret jul på ditt barndomshjem sted sammen med dine foreldre (å fått reisen betalt..) eller takket ja til 10 000 kroner å feiret hjemme hos degselv..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gledet mine foreldre og reist! Regner med de ønsker at dere kommer.

Skrevet

Opplevelser betyr for meg mer enn penger - bortsett fra når jeg har så lite av dem at jeg ikke klarer å ha et godt liv for ungene....:)

Jeg hadde nok reist.

Skrevet

10 000 kr er en hel månedslønn for meg og samboeren min er arbeidsledig..

Skrevet

Jeg ville ikke ha feiret jul noen annet sted enn hjemme hos meg selv, så valget hadde blitt veldig enkelt.

Gjest skjønner ikke helt
Skrevet

Unnskyld at jeg spør. men hvem er det som gir dere 10.000 kr for å feire hjemme? Skjønte ikke helt den, jeg.

Skrevet

Unnskyld at jeg spør. men hvem er det som gir dere 10.000 kr for å feire hjemme? Skjønte ikke helt den, jeg.

Jeg forsto det som om det har med å jobbe & tjene penger i helligdagene å gjøre, men er ikke sikker på om jeg har tolket det riktig...

Skrevet

Enkelt valg. Pengene og jul i egen stue.

Men hvorfor et så rart valg? Hvem vil gi deg penger for å feire jul hos deg selv? Det andre alternativet er jo mer begripelig.

Skrevet

Hva ønsker barna (hvis de er store nok til å mene noe om dette)?

Hvor slapper dere alle best av?

Dersom dere er slitne og du mener at jul hos dine foreldre vil være en hyggelig opplevelse for dere alle, så hadde jeg sannsynligvis valgt dette.

Skrevet

Hvor får dere de 10 000 fra?

Det er jo litt essensielt for svaret, da.

Skrevet

Jeg forstår overhodet ikke sammenhengen her. Må du ta deg fri for å feire jul, og taper inntekt? Skal foreldrene dine gi deg 10000 kr for ikke å feire jul sammen med dem? Eller noe annet jeg ikke kommer på?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Gjelder de 10 000 tapt inntekt hvis du drar på juleferie, så hadde jeg definitivt ikke dratt noe sted.

Skrevet

Yoohoooo!! Hvor ble du av?

Det var ikke mye til videreforklaring fra deg, her. *ler*

Har du ikke lest svarene? Mange som lurer på hvor de 10 000 kommer fra.

Ikke lett å svare når opplysningene mangler.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...