Gå til innhold

Bryllup

Gjest anonym for tiden

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for tiden
Skrevet

I dag ble jeg takket for blomsteren som en slektning av min mann hadde fått av min familie,svigerinna mi og svigerfar.

Det som er merkelig her er at vi ikke sendte noen blomster eller gave til dette bryllupet.

Dette pga at vedkommende ba venner og familie men utelatte en onkel og tante med familier.

Hvorfor i huleste har det kommet en blomst fra oss til dette bryllupet tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at det mest sannsynlige er at de ikke husker i farten at det ikke kom blomst fra dere, og at de sender ut takkekort til dere sammen med de andre som ga blomster.

Gjest anonym akkurat nå
Skrevet

Jeg vil tro at det mest sannsynlige er at de ikke husker i farten at det ikke kom blomst fra dere, og at de sender ut takkekort til dere sammen med de andre som ga blomster.

Nei det går nok ikke.

Vi har ikke fått takkekort ennå men muntlig takk.

Jeg fikk høre hvilken blomstertype som ble gitt fra oss også.

Gjest LucySky
Skrevet

Nei det går nok ikke.

Vi har ikke fått takkekort ennå men muntlig takk.

Jeg fikk høre hvilken blomstertype som ble gitt fra oss også.

Har du aldri hatt stor dag - og så har visittkortene eller annet som var lagt ved gavene eller blomstene gått i surr?

Jeg har takket for glass jeg ikke fikk - det vil si at jeg fikk glassene fra en annen enn jeg takket.

Pinlig, men ikke uvanlig.

Gjest anonym for tiden
Skrevet

Har du aldri hatt stor dag - og så har visittkortene eller annet som var lagt ved gavene eller blomstene gått i surr?

Jeg har takket for glass jeg ikke fikk - det vil si at jeg fikk glassene fra en annen enn jeg takket.

Pinlig, men ikke uvanlig.

Men kanskje denne personen du takket hadde gitt deg noe annet?

Vi ga ingenting i gave da vi følte oss urettferdig behandlet.

At folk kan gå i surr er menneskelig og jeg forstår det hvis hun tok feil selv om jeg synes det virket litt rart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...